Vandaag was het druk met spotten,
1e zwart Albrandswaard in de wijk Portland .. -XP-LL
2e blauw Albrandswaard in de wijk Portland ..-GT-FP
3e Lichtgroen Albrandswaard in de wijk Portland (winkelcentrum)..-KPR-..
Zal wel geen reactie's opleveren maar niet geschoten is altijd mis.
Grtz Rens
3 x a2 gespot
[quote="Rens 79"]Vandaag was het druk met spotten,
1e zwart ..-KP-LL Albrandswaard in de wijk Portland
2e blauw .. - GT-FR. Albrandswaard in de wijk Portland
3e Lichtgroen .. - KRP - 6 Albrandswaard in de wijk Portland (winkelcentrum)
Zal wel geen antwoorden opleveren maar niet geschoten is altijd mis.[/quote]
Zeg Rens, wat is dat nou? Denk je niet dat Albrandswaard op het forum zit?
Het eerste kenteken dat je noemt, kan volgens mij niet - ik dacht dat in deze serie de K nog niet werd uitgegeven, die is pas in de serie met drie letters in 't midden (terug)gekomen.
Anyway, een mooie spotquote. Ik kom echt maar zelden andere A2's tegen, en ik kijk er nog wel zo naar uit :cry:
1e zwart ..-KP-LL Albrandswaard in de wijk Portland
2e blauw .. - GT-FR. Albrandswaard in de wijk Portland
3e Lichtgroen .. - KRP - 6 Albrandswaard in de wijk Portland (winkelcentrum)
Zal wel geen antwoorden opleveren maar niet geschoten is altijd mis.[/quote]
Zeg Rens, wat is dat nou? Denk je niet dat Albrandswaard op het forum zit?

Het eerste kenteken dat je noemt, kan volgens mij niet - ik dacht dat in deze serie de K nog niet werd uitgegeven, die is pas in de serie met drie letters in 't midden (terug)gekomen.
Anyway, een mooie spotquote. Ik kom echt maar zelden andere A2's tegen, en ik kijk er nog wel zo naar uit :cry:
Hallo Thijs,
Heb het nog ff nagekeken maar ik had het wel goed opgeschreven kon waarschijnlijk mijn eigen handschrift niet meer lezen :roll:
Kentekens inmiddels aangepast en nageken en er komen nu daadwerkelijk a2 uit te voorschijn.
Grtz Rens
Heb het nog ff nagekeken maar ik had het wel goed opgeschreven kon waarschijnlijk mijn eigen handschrift niet meer lezen :roll:
Kentekens inmiddels aangepast en nageken en er komen nu daadwerkelijk a2 uit te voorschijn.
Grtz Rens
Nou nou Rens, dan mag je wel eens op een cursus schoonschrift :mrgreen:
Er klopte werkelijk niets van... het is te hopen dat de flitskast een beter handschrift heeft, anders krijg ik vroeg of laat nog een bon voor een overtreding op een plaats waar ik nog nooit geweest ben op een tijdstip dat ik helemaal niet kon :lol:
Maar on topic, die eerste en de laatste zullen wel import zijn en de GT een originele Hollander. Langzaam aan kunnen we zo een statistiek starten voor het aantal originele NL auto's tegenover het aantal imports. Ik zou wel eens benieuwd zijn hoe dat uitviel.
Er klopte werkelijk niets van... het is te hopen dat de flitskast een beter handschrift heeft, anders krijg ik vroeg of laat nog een bon voor een overtreding op een plaats waar ik nog nooit geweest ben op een tijdstip dat ik helemaal niet kon :lol:
Maar on topic, die eerste en de laatste zullen wel import zijn en de GT een originele Hollander. Langzaam aan kunnen we zo een statistiek starten voor het aantal originele NL auto's tegenover het aantal imports. Ik zou wel eens benieuwd zijn hoe dat uitviel.