Het gaat nu toch echt gebeuren, de Tdi gaat eruit.
Ruim 8 jaar en ruim 180.000km heel veel plezier van gehad, maar het word tijd voor wat anders.
Niet dat ik ben uitgekeken op een A2, maar vanwege omstandigheden is een diesel niet meer rendabel voor ons.
Voor loop, sloop en/of onderdelen!!
The bad!!
De distributie móet gedaan worden!!
#reeds ruim 15.000km 'over tijd'
De verkeerde draagarmen zitten eronder.
#Polo draagarmen die 'te smal' zijn, voorwielen staan 'positief', was ff een noodoplossing om door de APK te komen.
Alle 4 de shokdempers zijn slecht.
#moeten dus vervangen worden.
Raammechaniek linksvoor stuk.
#een nieuwe is reeds aanwezig, nog monteren.
Dashboardkastlep is stuk.
#scharnier pennen klep afgebroken.
Hemeltje rechtsachter hangt los.
Stoelen zijn smerig!! (maar niet stuk)
Airbag lampje brand, maar is geen APK afkeur.
Afdekrol (hoedenplank) ontbreekt.
The Good!!
Bij kmstand 245.000 is de motor gechipped naar 100pk bij Jos Tdi in Dieverbrug... loopt super en nog steeds netjes 1:23 op de snelweg bij 100km/h.
(Ik heb de A2 zelf in januari 2015 in Duitsland gekocht, met 242.000km op de teller)
Maar nogmaals .. de distributie moet gedaan worden!
Trekhaak met afneembare kogel.
Cruisecontrole.
Driezits achterbank. (Vrij zeldzaam)
De A2 staat nu op een setje 15" staal met nog redelijke winterbanden in de maat 185/60x15.
De Audi staat geschorst, een proefrit is mogelijk, maar dan moet ik even groene platen regelen.
APK tm eind Mei 2024.
Vraagprijs €750,-
Foto's krijg ik op de een of andere manier hier niet geplaatst, maar die kan ik via whatsapp sturen
Alain: nul zes vier vier vier zes acht negen zeven vijf
Audi A2 Tdi 5-zitter
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Foto's plaatsen gaat simpel door ze vanaf je pc (desktop) je bericht in te slepen.
Dan is de foto een bijlage bij je bericht. Dat zie je onder het tekstvenster.
Wil je dat de foto zichtbaar wordt in de tekst, dan kost dat een klik op "Plaats in tekst" .
Dan is de foto een bijlage bij je bericht. Dat zie je onder het tekstvenster.
Wil je dat de foto zichtbaar wordt in de tekst, dan kost dat een klik op "Plaats in tekst" .