Uit de verkoop

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Romulus

06 dec 2011, 14:47 0 x

[quote="mister"]Romulus weet je, je komt niet zomaar van een A2 af. Het is voor mij gewoon een hobby geworden. Zolang hij nog rendabel is om te rijden. [/quote]Ik zei het: :mrgreen:
[quote="Romulus"]spijt :mrgreen:[/quote]En dat nog wel terwijl hij nog voor de deur stond! Welkom terug! :lol:

Goed dat je het euvel gevonden hebt, nu nog even de reparatie. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat zo'n stoel sneuvelt, het is volgens mij geen vaak voorkomend euvel bij de A2 (de Golf 3 had er wel vaker last van).

Ik kan zelf overigens prima uit de voeten met de gewone stoelen in de A2, maar ik heb dan ook een heel gemiddeld postuur en geen heel gevoelige rug. De sportstoelen schijnen beter te zitten dan de gewone stoelen. We hebben daar ook ooit een thread over gehad.
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

06 dec 2011, 20:41 0 x

Yep, mijn A2 roest ook. Op een van de stijlen tussen voor- en achterdeur (onderaan bij rubber) gaat 't roesten... :roll:
Binnenkort maar eens bekijken wat daar aan is te doen.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
vos10
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 dec 2011, 21:09 0 x

Hoe zien de sport en de gewone stoelen eruit? Weet nogeeneens wat ik heb, zijn hier fotoos van?
Gesloten