Hallo allemaal,
Wegens ombouw naar RNS-E verkoop ik mijn concert II radio. De radio is uiteraard volledig functioneel, maar ik heb de code er niet meer bij.
Op Ebay doen deze radio's tussen de 150 en 250 euro afhankelijk van de toestand, maar omdat de code er niet bij zit is mijn vraagprijs 100 euro.
Ik laat de advertentie max 1 maand staan op het forum, daarna zet ik de radio op Ebay.
Groet,
Marcel.
p.s. KM-stand, voor zover relevant, 112.000 KM
VERKOCHT: Volledig functionerende Audi Concert 2 €100,-
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- YellowFellow
De code is bij de dealer opvraagbaar, enige voorwaarde is dat de radio dan in de nieuwe auto dient te zitten (ivm uitlezen).
Ik begrijp uit het bovenschrift, dat de Concert 2 inmiddels verkocht is.
Gisteren heeft mijn zwager een A2 gekocht en daar zit een foeilelijke radio/cd in.
Zijn wens? Een Concert 2!
Als iemand er nog eentje TE KOOP weet, hoor ik het graag voor hem.
Overigens, hij zal zichzelf binnenkort aanmelden en voorstellen.
Wim
Gisteren heeft mijn zwager een A2 gekocht en daar zit een foeilelijke radio/cd in.
Zijn wens? Een Concert 2!
Als iemand er nog eentje TE KOOP weet, hoor ik het graag voor hem.
Overigens, hij zal zichzelf binnenkort aanmelden en voorstellen.
Wim
Bij deze verkoper kocht ik mijn concert 2 Aan de advertentie te zien is ie nog niet uitverkocht.
Verzinkbare knoppen heeft mijn exemplaar niet. Maar geen zichtbare gebruikssporen.
Bij Marja Waddinxveen in laten bouwen.
http://www.ebay.de/itm/Audi-Radio-CD-Co ... 3cc5dc95e3
groet audietje
Verzinkbare knoppen heeft mijn exemplaar niet. Maar geen zichtbare gebruikssporen.
Bij Marja Waddinxveen in laten bouwen.
http://www.ebay.de/itm/Audi-Radio-CD-Co ... 3cc5dc95e3
groet audietje