[quote="Oort"]Kun je er een bordje "TE KOOP" op zetten. :idea: [/quote]
En, als doorslaggevend argument, "DIRECT MEE TE NEMEN" :mrgreen: (we rijden daarna weer terug door het hele land heen, er is vast iemand die je thuis kan brengen - wel even zoeken of Reuver een postkantoor heeft dat 's middags open is voor de overschrijving)
Mijn A2 in de verkoop
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
[quote="Romulus"][quote="Oort"]Kun je er een bordje "TE KOOP" op zetten. :idea: [/quote]
En, als doorslaggevend argument, "DIRECT MEE TE NEMEN" :mrgreen: (we rijden daarna weer terug door het hele land heen, er is vast iemand die je thuis kan brengen - wel even zoeken of Reuver een postkantoor heeft dat 's middags open is voor de overschrijving)[/quote]
Haha geniaal! Nja het zou echt zomaar kunnen dat ik er bij zal zijn 8-)
En, als doorslaggevend argument, "DIRECT MEE TE NEMEN" :mrgreen: (we rijden daarna weer terug door het hele land heen, er is vast iemand die je thuis kan brengen - wel even zoeken of Reuver een postkantoor heeft dat 's middags open is voor de overschrijving)[/quote]
Haha geniaal! Nja het zou echt zomaar kunnen dat ik er bij zal zijn 8-)