Originele zonnegordijnen
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
[quote="Woco"]Bedankt voor het vervuilen van een verkooptopic, en dat als site admin zijnde....[/quote]
Inderdaad een beetje raar om als admin over een forumlid te zeggen dat hij "rommel" aanbiedt, terwijl het toch echt originele Audi accessoires betreft. Of het goed of slecht is weet ik niet, maar zo afkraken in een verkooptopic is not done.
Inderdaad een beetje raar om als admin over een forumlid te zeggen dat hij "rommel" aanbiedt, terwijl het toch echt originele Audi accessoires betreft. Of het goed of slecht is weet ik niet, maar zo afkraken in een verkooptopic is not done.
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Inderdaad gek dat hij een origineel accessoire rommel noemt en zelfs een link van een alternatief product plaats in een verkooptopic van Woco
Niet echt motiverend voor een potentiële koper :roll:
Niet echt motiverend voor een potentiële koper :roll:
Woco, Dank voor de foto's van de originele verpakking maar heeft iemand misschien deze rolgordijnen in zijn auto? Ik zou graag een foto zien als ze opgehangen zijn. Als ze mooi hangen vind ik het niet erg dat ik een beetje moet boren...
- Audi_gekkie
Deze foto is volgens mij van die wordt aangeboden.