Te koop mijn A2 1.6FSI (Hij gaat toch weg).

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Rens 79

24 okt 2012, 00:26 0 x

[quote="Rinus"]Met 1 kind is een A2 toch ruim zat? Of zie ik het verkeerd? Ik snap al die mensen niet, die tegenwoordig een halve tank in de vorm van een SUV voor de deur moeten hebben, omdat ze 2 kinderen hebben. Het lijkt vaak wel, of dat kinderen een "drogreden"is om een grotere auto aan te schaffen.[/quote]

En bedankt :D ,zelf zeker geen kids omdat je een vraagteken bij ruim zat met 1 kind zet.
Heb de a2 niet voor de kinderen verkocht hoor,maar wat rijdt die (kleine)SUV toch lekker.
Audi_gekkie

24 okt 2012, 00:30 0 x

[quote="Rens 79"][quote="Rinus"]Met 1 kind is een A2 toch ruim zat? Of zie ik het verkeerd? Ik snap al die mensen niet, die tegenwoordig een halve tank in de vorm van een SUV voor de deur moeten hebben, omdat ze 2 kinderen hebben. Het lijkt vaak wel, of dat kinderen een "drogreden"is om een grotere auto aan te schaffen.[/quote]

En bedankt :D ,zelf zeker geen kids omdat je een vraagteken bij ruim zat met 1 kind zet.
Heb de a2 niet voor de kinderen verkocht hoor,maar wat rijdt die (kleine)SUV toch lekker.[/quote]

Je onderschrift klopt niet meer.... ;)
Rens 79

24 okt 2012, 01:15 0 x

Welk onderschrift ?? :lol:
Ik denk dat ik het 15 minuten geleden verwijderd heb,dacht ook bij mezelf hier klopt niet veel meer van :oops:
Beter geen onderschrift meer,alles wat ik nu hier zou zetten is als vloeken in de kerk :D
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

24 okt 2012, 11:38 0 x

[quote="Rens 79"][quote="Rinus"]Met 1 kind is een A2 toch ruim zat? Of zie ik het verkeerd? Ik snap al die mensen niet, die tegenwoordig een halve tank in de vorm van een SUV voor de deur moeten hebben, omdat ze 2 kinderen hebben. Het lijkt vaak wel, of dat kinderen een "drogreden"is om een grotere auto aan te schaffen.[/quote]

Heb de a2 niet voor de kinderen verkocht hoor,maar wat rijdt die (kleine)SUV toch lekker.[/quote]

Klopt, ik heb zelf nooit kinderen gehad, maar mijn huidige partner heeft wel een zoon, maar die is het huis uit ondertussen en heeft een eigen "nest" gemaakt :D .

Maar daarom rij ik ook altijd coupe's en/of 2 deurs. De A2 is voor de verandering met 5 deuren, waarbij wij dus de achter portieren dus (haast) niet gebruiken :D :D :D .
Audi_gekkie

24 okt 2012, 14:37 0 x

[quote="Rens 79"]Welk onderschrift ?? :lol:
Ik denk dat ik het 15 minuten geleden verwijderd heb,dacht ook bij mezelf hier klopt niet veel meer van :oops:
Beter geen onderschrift meer,alles wat ik nu hier zou zetten is als vloeken in de kerk :D [/quote]

Hahaha, ik was je net voor.
Je blijft welkom hoor. ;)
lemoi

24 okt 2012, 23:59 0 x

wij hebben onze A2 nu 9 jaar en ook de enige auto die we hebben. We hebben een dochter van nu bijna 8 jaar....... dus een A2 gaat prima met een kind! we hadden een bugaboo. Past prima achterin. Voor de langere vakanties gebruikten we de ski box. Nu eigenlijk niet nodig (zoals deze herfstvakantie ruim een week naar oostenrijk geweest en zelfs onze oude kinderbed en wikkel tafel gingen nog makkelijk mee. hoefde de achtebank niet om te klappen. Dan nog een grote tas op de zitplaats naast mijn dochter. Past allemaal prima.

Dus voor ons was/is de A2 meer als genoeg voor 1 kind

...my 2 cents....
mvdklip

27 okt 2012, 11:28 0 x

Ik denk inderdaad dat een kinderwagen enigzins lastig is, maar als je bij aankoop rekening houdt met de A2 en kijkt of het allemaal lekker past, dan is er volgens mij weinig aan de hand. Voor ons gezin van twee volwassen en een dochter van 8 is de A2 ook ruim zat. We hebben alleen specifiek naar een vijfpersoonsuitvoering gezocht zodat we er 4 kinderen in kunnen vervoeren. Het was of dat of stoppen met carpoolen en elke dag zelf van Baarn naar Bilthoven (dochter zit daar op school) en terug rijden.

Nou moet ik wel zeggen dat ik het helemaal niet vervelend vind dat we er ook een (oude) A4 station bij hebben, maar dat is eigenlijk pure luxe vanuit mijn eigen bedrijfje.
pionok

10 nov 2012, 13:18 0 x

De kogel is nu toch echt door de kerk. De A2 gaat weg. Er komt een hele mooie kans op mijn route voor een andere auto en die wil ik niet laten schieten. Welke het is geworden zien jullie zsm.

gr, rene

[quote="pionok"]Met toch wel wat pijn in mijn hart ga ik mijn A2 verkopen.
Het is en blijft voor mij een speciaal autootje en als t financieel zou kunnen had ik 'm zeker gehouden. Maar er komt gezinsuitbreiding aan bij mij en daarom ga ik toch op zoek naar een ruimere auto.

Afbeelding

Afbeelding

Vraagprijs: € 6.250,-

Carrosserie: MPV(4 Stoelen)
Kilometerstand: 132.857 km
Bouwjaar 06/2002
Vermogen: 81 kW (110 pk)
Brandstof: Benzine
APK (keuring): 04/2013
Kleur: Zwart Metallic
Uitrusting: Stof Grijs
Bijzonderheden:
Deze audi A2 is in 2009 uit Duitsland geimporteerd.
De auto heeft zowel in Duitsland als in Nederland al zijn onderhoudsbeurten gehad (Onderhoudsboekje is netjes bijgehouden).
In juli dit jaar is de gehele Distributieset en waterpomp vervangen.
Tevens is de Dynamo volledig gereviseerd en een nieuwe accu geplaatst.
De auto is verder in prima staat.
Voor vragen kunt u mij altijd mailen.

Opties en accessoires
ABS
Airbag
Airbag passagier
Airconditioning
Centrale vergrendeling
Climate Control
Electronic Stability Program
Elektrische ramen
Radio/CD
Startonderbreker
Stuurbekrachtiging
Traction Control
Volledige onderhoudshistorie
Zij-airbags
Overige informatie:
Transmissie: Handgeschakeld
Aandrijving: voor
Versnellingen: 5
Cilinderinhoud: 1598 cm³
Cilinders: 4
Leeggewicht in kg: 970 kg
Brandstof: Benzine
Deuren: 5
Zitplaatsen: 4
Recent distributieriem vervangen[/quote]
quattronl

10 nov 2012, 23:36 0 x

Jij zoekt wat groters?
Ik heb wat groters en zoek een A2.
Hmmm... 8-)

Mijn gezinsuitbreiding is nu zodanig groot geworden dat ik geen kinderwagens, wippertjes en tig grote tassen hoef mee te nemen.
De A6 Avant verslond dit alles easy maar mag nu weg.

Mocht je nog interesse hebben...
pionok

11 nov 2012, 10:37 0 x

[quote="quattronl"]Jij zoekt wat groters?
Ik heb wat groters en zoek een A2.
Hmmm... 8-)

Mijn gezinsuitbreiding is nu zodanig groot geworden dat ik geen kinderwagens, wippertjes en tig grote tassen hoef mee te nemen.
De A6 Avant verslond dit alles easy maar mag nu weg.

Mocht je nog interesse hebben...[/quote]

dankje ,maar het gaat geen audi worden deze keer.
Gesloten