Winterbanden te koop ** VERKOCHT **

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

25 nov 2013, 21:32 0 x

Hallo allemaal,

Recent in Duitsland gekocht en nu overbodig geworden een set Vredestein Snowtrac winterbanden 165/65R15 op zwarte velg inclusief Audi wieldoppen.

De banden hebben een profiel van plm. 8mm, dus ruim voldoende voor een aantal seizoenen veiligheid tijdens natte en winterse omstandigheden. De vorige eigenaar had er één seizoen mee gereden.

Nieuwwaarde van de velgen, banden inclusief montage was €475 (bon gezien). De waarde van de originele doppen is mij onbekend, maar voor een prijs van €325 mag de set van eigenaar wisselen. Dat lijkt me alleszins redelijk, zeker gezien de zeer goede staat van de banden. Doppen hebben kleine beschadigingen, waarvan eentje met een een buts.

Geïnteresseerden kunnen zich melden via een PB, ik ga via dit topic niet handelen. Foto's kan ik op verzoek verstrekken en afleveren behoort ook tot de opties mits het adres binnen mijn werkgebied valt.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gesloten