Prive rijden wij een Audi A2 1.4TDI, maar zakelijk heb ik een hele tijd een Audi A4 2.8 Quattro S-Line uit 1997 gereden vanwege de lage bijtelling. Inmiddels rij ik al een paar maanden elektrisch in een Nissan Leaf en heb gemerkt dat ik de juiste koper voor de A4 niet kan vinden. Ik heb er zelf bijna 3000,- euro voor betaald en zou dat er nu zo weer voor betalen, maar het hoogste bod wat ik tot nu toe heb gehad blijft op 1650,- steken. Hier de advertentie op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... 174pk.html
Ik zou de auto liever op Autotrack zetten maar de auto is in zijn jonge jaren BPM-vrij uit de US gehaald en die site weert geimporteerde auto's. Deze auto is niet echt geimporteerd maar door zijn eigenaar als verhuisboel uit de US meegenomen.
Ik rij ongeveer 1 op 10 met deze auto waarbij ik de motor gerust een keer doortrek naar 5500 toeren maar op de snelweg dan weer veel op de cruise control rij. Ben of ken je een liefhebber van dit soort auto's, dan mag hij voor een vast bedrag van 1500,- euro weg. Klepdekselpakkingen en de distributieriem zijn vervangen, de airco is gereviseerd, de draagarmen zijn goed (rubbers vervangen) en de APK loopt tot eind januari 2015.
Voor de liefhebber: Audi A4 2.8 Quattro S-Line
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!