Mijn A2 is verkocht... Ik heb nog wat spullen liggen die ik los verkoop. Spullen voor een A2 1.4 TDI 75 pk.
Het gaat hier om een gebruikte knipperlichtschakelaar, gebruikt maar in goede staat. Zonder Cruise-control. Prijs € 15,00 plus verzendkosten Kiala of Postnl, naar wens van de koper.
Verder heb ik nog een set van 2 veerpootlagers (taatslagers) voorzijde, SKF dus GOED materiaal, geen chinese imitatie. Ref. nummer SKF is VKDA 35115 T. Deze zijn geheel nieuw in de doos. De prijs hiervoor is €45,00 plus verzendkosten.
Wie heeft interesse?
2 stuks veerpootlagers nieuw, en knipperlichtschakelaar
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Harry,
Je bent met de verzendkosten erbij duurder dan Mister-auto.
http://www.mister-auto.nl/fl/schokbreke ... 115!T.html
succes pier
Je bent met de verzendkosten erbij duurder dan Mister-auto.
http://www.mister-auto.nl/fl/schokbreke ... 115!T.html
succes pier
Pier,
Goed lezen... Mister-auto rekent 3,95 verzendkosten bij een bestelling boven de 70 euro... En dat is dit niet. Verder is het nieuw spul in de doos en mag ik dus de nieuwprijs hanteren. Heb ik er tenslotte zelf ook voor betaald. Verder is dit een verkooptopic, geen discussietopic. Discussieren doen we elders in dit forum. Als je belangstelling hebt gewoon even een PB sturen. Bieden mag.
Goed lezen... Mister-auto rekent 3,95 verzendkosten bij een bestelling boven de 70 euro... En dat is dit niet. Verder is het nieuw spul in de doos en mag ik dus de nieuwprijs hanteren. Heb ik er tenslotte zelf ook voor betaald. Verder is dit een verkooptopic, geen discussietopic. Discussieren doen we elders in dit forum. Als je belangstelling hebt gewoon even een PB sturen. Bieden mag.
Zucht... Zoals ik al zeg: bieden mag, waarschijnlijk komen we er best uit. Ik geef gewoon de nieuwprijs aan, meer niet. En als ik het niet verkoop, mik ik het waarschijnlijk uiteindelijk zo de vuilnisbak in. Wat wordt er weer gezeurd om niks. Wie interesse heeft mag me gewoon benaderen en krijgt dan normaal antwoord terug. De rest, ga lekker iets anders doen, van het mooie weer genieten of zo. Of start een discussie op een daarvoor bedoeld deel van het forum.
Zo is dit toch een discussietopic geworden en dat kan niet de bedoeling zijn van een koop/verkoopplaats. Als ik ergens belangstelling voor heb, dan reageer ik per PM. En als ik geen interesse heb reageer ik gewoon niet. Zo hoort dit te werken, op die manier houden we het voor iedereen overzichtelijk. Simpel toch? Leven en laten leven. Dat is maar wat ik probeer duidelijk te maken.
Garantie op het onderdeel durf ik overigens zo te geven hoor, het is immers nieuw. Niet op de plaatsing maar dat doet Mister-Auto ook niet. Kan ook niet want je weet niet hoe en door wie het gemonteerd wordt. Hoe vaak gebeurt het niet dat een onderdeel door verkeerde montage compleet vernaggeld wordt. En verzendkosten... Kiala doet iets van €4,95 geloof ik. Kan je het tot 21:00 ophalen in een servicepunt van jouw keuze. www.kiala.nl
Zo is dit toch een discussietopic geworden en dat kan niet de bedoeling zijn van een koop/verkoopplaats. Als ik ergens belangstelling voor heb, dan reageer ik per PM. En als ik geen interesse heb reageer ik gewoon niet. Zo hoort dit te werken, op die manier houden we het voor iedereen overzichtelijk. Simpel toch? Leven en laten leven. Dat is maar wat ik probeer duidelijk te maken.
Garantie op het onderdeel durf ik overigens zo te geven hoor, het is immers nieuw. Niet op de plaatsing maar dat doet Mister-Auto ook niet. Kan ook niet want je weet niet hoe en door wie het gemonteerd wordt. Hoe vaak gebeurt het niet dat een onderdeel door verkeerde montage compleet vernaggeld wordt. En verzendkosten... Kiala doet iets van €4,95 geloof ik. Kan je het tot 21:00 ophalen in een servicepunt van jouw keuze. www.kiala.nl
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Tijd om dit topic maar weer van stal te halen:
http://www.audi-a2.nl/marktplaats-topics-t2498.html
Ik zou zelf commentaar op prijs e.d. via PB afhandelen ...
@harry00, succes met de verkoop, ik heb zelf geen belangstelling.
(Sorry, moest dit even kwijt ...)
http://www.audi-a2.nl/marktplaats-topics-t2498.html
Ik zou zelf commentaar op prijs e.d. via PB afhandelen ...
@harry00, succes met de verkoop, ik heb zelf geen belangstelling.
(Sorry, moest dit even kwijt ...)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="zeurpiet"]Natuurlijk heb je gelijk om op die post te wijzen maar ik persoonlijk ben heel blij als een mede forum lid mij er op wijst dat iets aan de prijs is of juist niet. Dat gaat niet via een PB.[/quote]
Iedereen die een beetje handig is met Google, heeft binnen een minuut de nieuwprijs boven water.
De verkoper merkt het vanzelf als hij teveel vraagt ...
Bovendien hoef je niet te reageren als je geen belangstelling hebt/het te duur vindt.
Verdere discussie graag in het andere topic "Marktplaats topics".
Iedereen die een beetje handig is met Google, heeft binnen een minuut de nieuwprijs boven water.
De verkoper merkt het vanzelf als hij teveel vraagt ...
Bovendien hoef je niet te reageren als je geen belangstelling hebt/het te duur vindt.
Verdere discussie graag in het andere topic "Marktplaats topics".
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot