Te koop A2 1.2 TDI geweldige tourbuffel !

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
duitse degelijkheid

07 aug 2013, 19:54 0 x

Hallo allemaal....ik ga mijn A2 1.2 TDI van 2001 verkopen , er staat inmiddels 209000 km op de teller maar er wordt nog dagelijks ( Ma. t/m Vr. ) 136 km per dag mee gereden , een dieseltje moet tenslotte lekker pruttelen !
Het is er een in de schitterende diepgroene pareleffekt kleur met creme kleurige bekleding en ziet er keurig uit , verder voorzien van elektrische verwarmbare buitenspiegels , cv , sideairbags , start / stop systeem , weliswaar in de basic uitvoering , d.w.z. geen strbkr. en geen airco maar dieentengevolge nog zuiniger !!
Verder ....Tja al het goeds wat je van een A2 kan verwachten krijg je ook ruimschoots voorgeschoteld.
Heerlijke rijeigenschappen en gemiddeld 1 liter diesel op 32 km bij normale snelheden 50/100/120/ en soms 130 en dit jaar nog belastingvrij.
Er is in febr.2012 voor 1993 euro aan onderdelen vervangen ; Waterpomp /Spanrol/Distributieset/Multiriem/Accu/Temperatuursensor/Remschijven voor/Remblokkenset voor/Oliefilter/Luchtfilter/Interieurfilter/Brandstoffilter/MotorolieexcelliumLDX/Uitgelezen en gereset , daarna nog 4 nieuwe bandjes in aug.2012 en een nieuwe accumulator is er verleden jaar ook nog in gegaan.
Kleine beurt gehad 16 Aug. t.w.v.232 euro .
De rekeningen en de gehele onderhoudshistorie is aanwezig .
De auto is gekeurd tot eind Mei 2014. Er zitten ook nog 2 dakdragers bij en de originele wieldoppen
Mijn vraagprijs is 4500 euro.
Audi_gekkie

08 aug 2013, 01:13 0 x

Jammer!
Je gaat ons toch niet verlaten?

Succes me de verkoop!
Gesloten