[Hier meer info - LINK naar Autoscout](http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as)
We wonen in België, 5km over de grens bij Maastricht. Dus voor de Nederlandse kijkers, je moet dan wel nog even langs de RDW om hem in te voeren.
Maar je vindt ze nog maar weinig, originele 66KW - 90PK modellen. Vandaar dat ik toch hoop een liefhebber te vinden op dit forum. Zelf hebben we inmiddels een nieuwere A2 gekocht, met minder km's, zie mijn "even voorstellen"-topic.
Over de prijs (4500 euro) kunnen we nog onderhandelen, maar belachelijke biedingen van 2000 en 3000 euro hebben we al gehad en daar reageren we niet op natuurlijk.
Technisch is de wagen prima in orde, hij heeft twee weken geleden nog een onderhoud gehad.
Er is wel nog een beetje werk voor de carrosserie nodig, d.w.z. als je hem echt mooi wilt maken. Ik denk dat je met 300-500 euro een heel eind komt bij een officiële carrosserie, als je zelf handig bent kan dat nog veel goedkoper natuurlijk.
Meer foto's op aanvraag !
Greetz,
Marciemarc
Audi A2 1.4 TDi met 90PK - volledig origineel met Concert radio / Climate Control
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!