Zwarte A2 1.4TDI
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
hoi Morten,
mag ik vragen hoe ik het beste kan invoeren, heb nl nog een zwarte A2 1.4 tdi uit maart 2003 staan, die nog ingevoerd moet worden,bij jou ligt het nl. nog tamelijk vers en wat was je aan bpm kwijt?
met vriendelijke groet Gillian
mag ik vragen hoe ik het beste kan invoeren, heb nl nog een zwarte A2 1.4 tdi uit maart 2003 staan, die nog ingevoerd moet worden,bij jou ligt het nl. nog tamelijk vers en wat was je aan bpm kwijt?
met vriendelijke groet Gillian
www.autotelex.nl (ik heb geen aandelen ;-))
[quote="gillian"]hoi Morten,
met vriendelijke groet Gillian[/quote]
Alles wat je weten wilt, en meer:
aankooptips-f33.html
met vriendelijke groet Gillian[/quote]
Alles wat je weten wilt, en meer:
aankooptips-f33.html
- Audi_gekkie
2x verkocht?
Gefeliciteerd met de verkoop.
Gefeliciteerd met de verkoop.