Gele colorstorm 1.4 benzine 1Kkm €5950, handelaar
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Audi_gekkie
Nette CS met een nette vraagprijs als de kilometerstand klopt.
Staat ook op MP.
Staat ook op MP.
- jcb72
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
stond vorige week particulier te koop vraagprijs 5000 euro in heerhugowaard.
werd verkocht meen ik vanwege vrouw die in rolstoel zat.
Zou kloppende kilometerstand zijn althans strookt met de advertentie van de particuliere verkoper.
werd verkocht meen ik vanwege vrouw die in rolstoel zat.
Zou kloppende kilometerstand zijn althans strookt met de advertentie van de particuliere verkoper.
- Audi_gekkie
2000? Ik kom op 995.Dan is een gooi naar de marge van deze dealert een eenvoudig: €2000
Of zou hij er nog aan gesleuteld hebben?

Die beurt van 2014 is wel apart. Staat geen stemel bij. Dus kan eenvoudig zelf even ingevuld zijn. Verder wel een heel leuk ding! Wij hadden hem ook gezien toen we keken voor onze A2, maar mijn vriendin vind een CS lelijk. Hadden ook bij de blauwe bij Kareltrans gekeken hier in Zeaag. Als je een knape wil moet je die koen. Een complete map krijg je erbij met álle!! Garage rekeningen beurten en noem maar op.
Haha ,mijn vriendin vindt en CS lelijk ,kom ze mee naar de meeting kan ze misselijk worden . :-SDie beurt van 2014 is wel apart. Staat geen stemel bij. Dus kan eenvoudig zelf even ingevuld zijn. Verder wel een heel leuk ding! Wij hadden hem ook gezien toen we keken voor onze A2, maar mijn vriendin vind een CS lelijk. Hadden ook bij de blauwe bij Kareltrans gekeken hier in Zeaag. Als je een knape wil moet je die koen. Een complete map krijg je erbij met álle!! Garage rekeningen beurten en noem maar op.
Mijn A2 is een ex CS ,waarschijnlijk heb ik de zelfde smaak als jou vriendin.