Te koop: Audi A2 1.2 TDI 3L
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Beste forumleden,
Bij deze bied ik mijn Audi A2 te koop aan.
Het betreft een A2 uit 2001, zilver metallic met 212000 kilometer op de teller met lichtgrijze bekleding van de stoelen en deurbekleding, met alle papieren en originele boekjes, met mooie opties, zoals climatronic, stuurbekrachting, centrale deurvergrendeling met afstandbediening in sleutels, stoelverwarming en Audi audio installatie met 8 actieve luidsprekers, verlichte make-up spiegels. Zoals jullie weten is de auto zeer zuinig in verbruik.
Mocht u geinteresseerd zijn dan hoor ik u graag.
Gr. Martin.
Bij deze bied ik mijn Audi A2 te koop aan.
Het betreft een A2 uit 2001, zilver metallic met 212000 kilometer op de teller met lichtgrijze bekleding van de stoelen en deurbekleding, met alle papieren en originele boekjes, met mooie opties, zoals climatronic, stuurbekrachting, centrale deurvergrendeling met afstandbediening in sleutels, stoelverwarming en Audi audio installatie met 8 actieve luidsprekers, verlichte make-up spiegels. Zoals jullie weten is de auto zeer zuinig in verbruik.
Mocht u geinteresseerd zijn dan hoor ik u graag.
Gr. Martin.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat is vlot, gefeliciteerd! Wat wordt de opvolger?
@Peter: [VERKOCHT] graag?
@Peter: [VERKOCHT] graag?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Stuk kleiner lijkt mij of is het een ST?
De Fabia station of de Rapid komen eerder in die buurt.
Zuinig zijn ze wel, maar lang niet zo zuinig als de 3L
De Fabia station of de Rapid komen eerder in die buurt.
Zuinig zijn ze wel, maar lang niet zo zuinig als de 3L