€ 4495 ,- Audi A2 1.4 TDI 110pk , lange bak, nieuwe koppeling, klepstoters enz enz

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
muurman

08 jun 2016, 19:55 0 x

Hij staat op autowereld. 
Momenteel komt het nog niet verkocht zijn wel uit . De bus waar mijn vrouw in rijd word op dit moment behandeld ivm roest plekjes.
Als de bus terug is en hij is niet verkocht dan gaat ie ook op MP.
Maar mooiste is verkoop via via. 
muurman

08 jun 2016, 20:35 0 x

Heb er nog aan gedacht om met garantie op aandrijflijn te verkopen.
Maar besloten dit niet te doen. Want iedereen vind dat hij goed omgaat met techniek. Maar in de praktijk blijkt dit anders. Op AMT lees je verhalen van mensen die binnen notime een koppeling opbranden. Warm rijden en na laten lopen voor hij uitgezet word hebben sommigen ook nog nooit van gehoord.

Wel is het zo dat zoveel vertrouwen in de A2 heb dat ik hierbij op schrift zet dat bij verkoop er voor 3mnd een potje van 500,- bij jos ( jbautoservice ) komt te staan voor het geval er toch iets met motor/aandrijflijn zou gebeuren.
Heb zelf meegemaakt met 1 van mijn auto's dat van de ene op de andere dag een verstuiver het begaf. Mocht een koper van mijn A2 iets dergelijks ( kan ook bv een startmotor, dynamo oid zijn ) overkomen dan is er bij jos een potje van 500,- ( jos mag dan oordelen of de koper van de A2 niets te verwijten is ) Is in principe alleen als het probleem dan bij jos word opgelost. ( Heb in het verleden niet even goede ervaring met alle garages jammer genoeg )
Plaats reactie