<a rel="nofollow" target="_blank">pocoloco</a> schreef:
<blockquote class="Quote">
<div><a rel="nofollow" target="_blank" href="
http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... tefan74</a> schreef:
<blockquote class="Quote"><div>pocoloco;55556" schreef:Je zal het raar vinden misschien , gooi er een paar dikke velgen op zet hem op MP en je bent hem direct kwijt .De wagen ziet er dan aantrekkelijker uit , je peperdots verkoop je gewoon los hier.En maak mooie duidelijke foto,s die hier staan zijn zo onscherp.
Nou....... dat kan je nog vies tegenvallen. Heb de mijne ook een week te koop gehad, verlaagd en met de 17" rs4 titans, geinteresseerden waren er wel, als ik de originele veren er terug onder zette en niemand had interesse in de 17".
Gemiiddeld a2 publiek zit er toch niet op te wachten kreeg ik het idee. Blijf voorlopig nog wel even de a2 rijden na wat testritjes in andere 2e hansjes.
Doorsparen voor een A1.
</div>
</blockquote>
Had het over dikke velgen stefan

die heb je ook in kleinere maten en verlagen daar houden de meesten niet van.
Het zal eerder je prijs zijn , maar geven dan aan dat ze het 1 en ander niet willen om de prijs te drukken.
En wat is het probleem om veren en je originele wielen terug te zetten als ze interesse hebben. </div>
</blockquote>
Nou, ik heb wat (teleurstellende) testritjes gemaakt, en tijdens onderhandeling zagen de garagehouders niet dat ie verlaagd was; maar ze vonden wel dat ie erg stug afgeveerd was. Terugzetten originele veren achter is geen probleem, maar ik ga geen geld meer uitgeven om ze voor ook weer terug te zetten (voorlopig)
De 2cm die het geworden is zorgt voor beter gevulde wielkasten waardoor de 17" ook groter lijken.
Dachten dan ook dat het 18" waren. En vroegen waarom ik ze niet los verkocht.....
Door het model vd A2 lijkt ie nog steeds redelijk hoog op zn poten te staan.
Ik bewaar mn pepperpots (en stalen velgen) in principe dan ook voor als ik hem ooit wil inruilen of verkopen.
En mn prijs; voor 3 mocht ie weg met de 17" met zgan banden. denk dat ik makkelijk nog wel 500 kan krijgen voor de velgen. absoluut scherpe prijs; moet zeggen dat ik hem niet op MP heb gehad.
Interesse was er zeker; omdat ie van binnen supernetjes is, en de staat van onderhoud;
volgende APK , of bezoek aan de merkdealer, en ik heb een Nationale Autopas van 2 A4'tjes.
Als ik Muurman was, zou ik de foto's van het interieur wat verderaf nemen en wat minder gedetaileerd maken.
En meer foto's van de buitenkant maken. Fotootje met alle deuren en achterklep open etc....
En op Marktplaats zetten. Da's gewoon een must. kost wat maar dan heb je ook wat.