Audi A2 1.4TDI Super staat 4490,- ZUINIG , Lange bak , Cruise control, Airco

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Audi_gekkie

06 jul 2016, 09:03 0 x

pocoloco schreef:
Je zal het raar vinden misschien , gooi er een paar dikke velgen op zet hem op MP en je bent hem direct kwijt .De wagen ziet er dan aantrekkelijker uit , je peperdots verkoop je gewoon los hier.<br id="null">En maak mooie duidelijke foto,s die hier staan zijn zo onscherp.
Auto's met dikke velgen en verlaagd loop ik met een grote boog omheen. Ik denk dat zijn van die petjes die de auto's afraggen.

Sorry George, geef mij maar origineel.
AudiFanSedert1971
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 jul 2016, 14:27 0 x

<div>Audi_gekkie schreef:
<blockquote class="Quote">
<div>pocoloco schreef:
Je zal het raar vinden misschien , gooi er een paar dikke velgen op zet hem op MP en je bent hem direct kwijt .De wagen ziet er dan aantrekkelijker uit , je peperdots verkoop je gewoon los hier.
En maak mooie duidelijke foto,s die hier staan zijn zo onscherp.
Auto's met dikke velgen en verlaagd loop ik met een grote boog omheen. Ik denk dat zijn van die petjes die de auto's afraggen.

Sorry George, geef mij maar origineel.</div>
</blockquote>
Audi Gekkie,

De extreem verlaagde auto's van  meer dan 3 cm  en vaak ook met  de goedkope dempers en veren set  (samen voor 250 euro  )auto's zijn vaak zo jij dat noemde de soms  af geragde wagens  ,ja daar zou ik niet eens  heen gaan om te gaan kijken..vaak onderzijde beschadigd etc...

Maar een wagen die op de normale manier verlaagd is binnen de grenzen minder dan 3 cm zeg maar dan zou ik  best dgaan kijken en aftasten wie de eigenaar is....en de technische staat van onderhoud etc ,de  banden nader te bekijken qua afslijten (aan de buitenzijde )  van het profiel...en onderzijde wagen  te bekijken voor  eventuele schade...

Maar voor een ander juist aantrekkelijk is ,is voor de ander afschuwelijk etc  ,smaken en comfort verschillen eenmaal en het wil niet zo zijn de berijder er zo mee omgaat zoals jij dat beschreef. dus afraggen van de auto..

Er zijn natuurlijk uitzonderingen ertussen die het op de juiste manier verlagen en de auto sportievere (en unieke)   van maakt eraan geven die de wagen helemaal vertroetelen.. dus zelfs niet durven de wagen op zijn  staart te trappen..en/of  niet eens  hoog in de toeren  te gaan.

=)

</div>
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02, :blush: 522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
Pocoloco

06 jul 2016, 17:23 0 x

Audi_gekkie schreef:
<div>pocoloco schreef:
Je zal het raar vinden misschien , gooi er een paar dikke velgen op zet hem op MP en je bent hem direct kwijt .De wagen ziet er dan aantrekkelijker uit , je peperdots verkoop je gewoon los hier.
En maak mooie duidelijke foto,s die hier staan zijn zo onscherp.

Sorry George, geef mij maar origineel.</div>
</blockquote>

Ik heb in Lommel veel petjes gezien en kan je vertellen dat die zuiniger op hun auto zijn dan jou.
Je moet eerder uitkijken naar de mannen in 3 delig pak met hun verlaagde en gechipte auto,s ,als ze eenmaal de auto hebben wordt hij niet meer onder houden.<br id="null"><br id="null">Orginele a2 zijn niet te vinden ,er is altijd wel aan geklooit.    
stefan74
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

06 jul 2016, 17:57 0 x

<a rel="nofollow" target="_blank">pocoloco</a> schreef:
<div><a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... tefan74</a> schreef:
<blockquote class="Quote"><div>pocoloco;55556" schreef:Je zal het raar vinden misschien , gooi er een paar dikke velgen op zet hem op MP en je bent hem direct kwijt .De wagen ziet er dan aantrekkelijker uit , je peperdots verkoop je gewoon los hier.En maak mooie duidelijke foto,s die hier staan zijn zo onscherp.
Nou....... dat kan je nog vies tegenvallen. Heb de mijne ook een week te koop gehad, verlaagd en met de 17" rs4 titans, geinteresseerden waren er wel, als ik de originele veren er terug onder zette en niemand had interesse in de 17".
Gemiiddeld a2 publiek zit er toch niet op te wachten kreeg ik het idee. Blijf voorlopig nog wel even de a2 rijden na wat testritjes in andere 2e hansjes.
Doorsparen voor een A1.
</div>
</blockquote>

Had het over dikke velgen stefan ;)   die heb je ook in kleinere maten en verlagen daar houden de meesten niet van.
Het zal eerder je prijs zijn , maar geven dan aan dat ze het 1 en ander niet willen om de prijs te drukken.
En wat is het probleem om veren en je originele wielen terug te zetten als ze interesse hebben. </div>
</blockquote>
Nou, ik heb wat (teleurstellende) testritjes gemaakt, en tijdens onderhandeling zagen de garagehouders niet dat ie verlaagd was; maar ze vonden wel dat ie erg stug afgeveerd was. Terugzetten originele veren achter is geen probleem, maar ik ga geen geld meer uitgeven om ze voor ook weer terug te zetten (voorlopig)
De 2cm die het geworden is zorgt voor beter gevulde wielkasten waardoor de 17" ook groter lijken.
Dachten dan ook dat het 18" waren. En vroegen waarom ik ze niet los verkocht.....
Door het model vd A2 lijkt ie nog steeds redelijk hoog op zn poten te staan.

Ik bewaar mn pepperpots (en stalen velgen) in principe dan ook voor als ik hem ooit wil inruilen of verkopen.
En mn prijs; voor 3 mocht ie weg met de 17" met zgan banden. denk dat ik makkelijk nog wel 500 kan krijgen voor de velgen. absoluut scherpe prijs; moet zeggen dat ik hem niet op MP heb gehad.
Interesse was er zeker; omdat ie van binnen supernetjes is, en de staat van onderhoud;
volgende APK , of bezoek aan de merkdealer,  en ik heb een Nationale Autopas van 2 A4'tjes.
Afbeelding

Als ik Muurman was, zou ik de foto's van het interieur wat verderaf nemen en wat minder gedetaileerd maken.
En meer foto's van de buitenkant maken. Fotootje met alle deuren en achterklep open etc....
En op Marktplaats zetten. Da's gewoon een must. kost wat maar dan heb je ook wat.
muurman

06 jul 2016, 21:25 0 x

luukske schreef:
Ik zie een 'speciale forumprijs' ten opzichte van de advertentie op autowereld, hier is ie duurder.
http://www.autowereld.nl/audi/a2/1-4-td ... /foto.html
Oeps... excuses dacht dat ik de prijs had aangepast.
Maar zal nieuw topic aanmaken.
Plaats reactie