ikwilvanAudiA2af.nl // 1.4TDI (75 pk), OSS, ECC, stoelverwarming, FIS, 283dkm, ...

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Jered vd O

01 jul 2017, 20:51 0 x

Na bijna 5 jaar trouwe dienst gaan we volgende week een andere auto ophalen. Dussss...

<b><i>Ik wil SNEL van mijn Audi A2 af!</i></b>

De dealer waar ik mijn volgende auto koop heeft een zeer summiere inruilprijs geboden voor mijn A2. Ik probeer daarom deze particulier te verkopen, wie weet kan ik één van jullie er blij mee maken. <i>Doe een goed bod, we kunnen vast wel tot een overeenkomst komen!</i>

Audi A2
1.4 TDI (75 pk, 55 kW)
283.xxx km

Datum eerste toelating: 12/10/2001
Datum eerste afgifte in Nederland: 16/04/2012
Gewicht: 965 kilo

Is uitgerust met de volgende opties:
- goedwerkende Climate Control
- stoelverwarming
- Open Sky System (reparatie nodig, sluit niet geheel, maar wel genoeg om waterdicht te zijn)
- stuur met radiobediening
- boordcomputer met FIS (bestuurdersinformatiesysteem)
- aluminium tellerringen
- aluminium ring om versnellingspook
- Audi Chorus II autoradio
- Nieuwe aansluitkabel voor AUX 3,5mm mini jack (moet nog aangesloten worden)
- dubbele laadbodem in kofferbak
- afdekrollo t.b.v. kofferbak
- spiegels in carosseriekleur
- LED stadlichten
- LED kentekenverlichting
- lichtgrijs interieur
- zwart dashboard
- staat op 17" A8-velgen, originele 15" velgen (6-arm Style) zijn nog beschikbaar
- 1,5 maand geleden volledig gepoetst, gekleid, gepolijst en in de was gezet

Twee maanden geleden heb ik nog de APK en een grote beurt (t.w.v. > €500,-) laten uitvoeren. Onderhoudspapieren zijn inzichtelijk.

In deze auto is NIET gerookt! De auto ziet er voor zijn leeftijd best goed uit, maar bevat wel gebruikssporen. De voorbumper bevat schade van een aanrijding, de andere auto had ons geschampt ter hoogte van de kentekenplaat. Ik heb zelf niet de kennis/ervaring om de krassen en groeven glad te maken en te spuiten, en aangezien het 'oppervlakkige' schade is, heb ik dit niet laten repareren.

De auto staat in Vlissingen, richtprijs is €1500,- tot €2000,-. Nogmaals: <i>Doe een goed bod, we kunnen vast wel tot een overeenkomst komen!
</i>

Mailen mag naar: jeredvdo [at] hotmail [dot] com
Bellen/whatsapp mag naar: nul zes 4766 0136.

https://flic.kr/p/V3jhcb
https://flic.kr/p/V3jhah
https://flic.kr/p/V3jhoy
(meer foto's zijn te zien via bovenstaande links, gewoon even verder klikken in het album...)
Jered vd O

01 jul 2017, 21:01 0 x

Oh ja, niet geheel onbelangrijk: hij is trouwens donkerblauw! :-)
Jered vd O

02 jul 2017, 20:35 0 x

Auto is buiten dit forum om gereserveerd voor een potentiële nieuwe eigenaar, weliswaar voor een zeer lage prijs, maar nog steeds meer als ik via inruil bij aankoop van mijn volgende auto ervoor terug zou krijgen...
Spinazie
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

03 jul 2017, 11:10 0 x

Verbaast me niet dat hij snel weg is. Ziet er op het eerste gezicht netjes uit en de prijs is behoorlijk laag. Overigens ook behoorlijk goed uitgerust kwa opties.

Het forum hier is doorgaans niet de snelste plaats om A2'tjes te verkopen, omdat de meeste mensen hier juist komen omdat ze al een A2 hebben en dus al voorzien zijn ;)
Jered vd O

04 jul 2017, 21:32 0 x

Inderdaad, maar jammer dat ik er niet een liefhebber mee blij heb kunnen maken. Ik heb er bijna 5 jaar veel plezier van gehad en heb 'm als een bijzonder betrouwbare auto ervaren.

De man aan wie ik hem vandaag heb verkocht, wilde deze auto voor zijn vrouw. Op mijn vraag hoeveel kilometer ze dan gemiddeld reed (omdat het een diesel is), zei hij: "het is voor in de stad, ze rijd gemiddeld 200 km per maand, want deze diesel is niet zoveel meer in de wegenbelasting als haar huidige benzine-auto".  :s

Maar eh, vanaf nu dus officieel Audi-loos. Vanaf zaterdag staat er een Zweed op de oprit.  B)

Ajuus! Het ga jullie goed!

PS: ik heb nog 15" 6-arm Style velgen beschikbaar, die zet ik in een andere advertentie.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 jul 2017, 22:26 0 x

Ouch, daar gaat ie niet beter van worden. Lijkt me wreed als de auto waar je zo goed voor gezorgd hebt de afgrond in geduwd wordt. Maar hij is verkocht, je zal er vast geen "Zweed druppel" om laten :p

Dank voor de terugkoppeling en veel plezier van de Zweed!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
roos1210

06 jul 2017, 22:45 0 x

Hey Jered, even reagerend op dit:

"PS: ik heb nog 15" 6-arm Style velgen beschikbaar, die zet ik in een andere advertentie."

Ik kon de advertentie niet vinden, zijn deze nog te koop?
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

06 jul 2017, 23:04 0 x

@roos1210: welkom hier. Zou je jezelf willen voorstellen in de rubriek "Even voorstellen"?  
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gesloten