Beste mede liefhebbers,
Ik overweeg door verandering van werk mijn A2 te koop aan te bieden. We hebben er op dit moment 2, ook nog een 1.4 16v AUA.
Sommige van jullie kennen de auto. Het is een bijzondere verschijning. In de mooie kleur akoyasliber in S-line uitvoering. Kmst op dit moment is 255dkm.
Achtergrond:
Hij komt oorspronkelijk uit Duitsland waar hij in bezit was van de beheerder van een oude vandagen tehuis. Na 1 jaar (2005) is hij naar Nederland geïmporteerd door de 2e eigenaar, die hem tot 2012 zakelijk heeft gereden ene daarna privé heeft overgenomen. In 2016 heb ik hem overgenomen als 3e eigenaar.
Specs:
Audio A2 1.4 tdi ALT motor met 90pk. Uitrusting S-line, advanced Pakket, winter Pakket.
Hij is gecontroleerd door de dealer en alle opties zijn affabriek.
- S-line binnen en buiten ( dus grijze tellers en rode verlichte wijzers, zwart (Soul) binnenbekleding en sportinterieur leder, antraciet, met stoelverwarming en electrische lendesteun. Sport onderstel met 17" lmv 9-spaaks. Logo's op de zijkant en zonder type aanduiding.
- verwarmde spiegels en ruitensproeiers.
- APS parkeerhulp
- Mistlampen (dagrijfunctie)
- OSS dat goed functioneert met zonnepaneel zwart.
- radio concert II
- originele afneembare trekhaak met sleutel.
- enz volledige lijst is aanwezig (dealer uitdraai )
Modificaties:
- Koplampen volledig LED
- Mistlampen LED
- KONI FSD ICM EIBACH onderstel = comfortabel
- remmenupgrade vooras naar Polo GTI 312mm
- remmenupgrade achteras naar 256mm geventileerd is beschikbaar. Nu nieuwe originele schijven en blokken geplaatst.
- ruitbediening upgrade naar chroom (nw model)
- recent detail behandeling gehad met klei en polijst beurt. Medio juli.
- Originele kriksteunen aanvullend op de chassisgaten
- claxon upgrade aanwezig nog niet geplaatst
- zal vast nog wat vergeten zijn.
Staat van onderhoud:
-bij 192dkm is de distributie en waterpomp vervangen. Tevens is de turbo preventief vervangen.
Interval van 15.000km wordt aangehouden en cfm dealer vervangen/ onderhouden. Motor verbruikt niet waarneembaar olie. Niet hoeven bijvullen tussen de beurten voor zover ik me herinner.
- bij 220dkm is de aircopomp en verdeler compleet vervangen en opnieuw afgevuld. Wordt lekker snel koud.
-bij 220dkm is het onderstel vervangen inclusief de lagers en stofkappen voor en achter.
Tot 2012 dealer onderhouden door vorige eigenaar en daarna bij vakgarage. Ik heb hem zelf volledig onderhouden .
Staat van de velgen is redelijk tot goed. Banden hebben ruim profiel, maar vorige eigenaar heeft wel stoeprandschade gemaakt. Dit heeft geen invloed op het rijden , dus geen hoogteslag of krom.
Interieur is nagenoeg zonder gebruikssporen. Lichtschakelaar heb ik vervangen door nieuw en middenconsole is strak. Raambediening knoppen zijn mooi, maar chroom vind ik mooier.
Carosserie is zeer netjes, maar hij is niet nieuw. Op de bumpers zitten kleine barstjes. Hier en daar een kleien krasje op de lak, maar veel is weg gepolijst met de detailbeurt.
Hele Lap tekst en dan het onvermijdelijke. Wie wil een goede betrouwbare A2 90pk van 13 jaar kopen? Uniek door de samenstelling en de volwaardige 5e zitplaats met gordel? Ik geef hem niet weg, maar ben op zoek naar iemand die de auto weet te waarderen voor wat hij is. Mijn vraagprijs is 6500€
Ik zal wat recente foto's plaatsen wanneer het weer wat beter wordt. Als je serieus interesse hebt, PM me dan en we maken een afspraak.
Ik heb geen geheimen, kan de auto live uitlezen als het moet. En als er vragen zijn , zal ik die beantwoorden.
Tot ziens, Duncan
Audio A2 1.4tdi ALT 90pk S-line en 5-zits interesse peiling
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Verder vermelden waard is dat hij over 4 luidsprekers beschikt en 4 electrische ramen met comfortsluiting. Door de 5 zitter ook 5 hoofdsteunen natuurlijk en een dubbele bodem.
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped