Verkoop peiling Colorstorm 1.4 nov 2003

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Koos
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 feb 2018, 15:17 0 x

Middels deze advertentie wil ik de interesse peilen omdat ik overweeg om mijn in zeer goede staat verkerende Colorstorm 1.4i Sprintblue 144000km te verkopen, onderstaande wat er zoal is gebeurd aan de A2:

Audi A2 1.4i ColorStorm met blauwe stoffen bekleding (helemaal heel) te koop.
Kleur: Sprint Blue Pareleffect
Km-stand: ca. 142.000 km, wordt nog mee gereden.
Datum deel 1: 13 oktober 2003.
In bezit sinds september 2015 en door mij slechts 1700 km gereden.

Uitrusting die het vermelden waard is:

" Bouwjaar 2003, dus: de nieuwe Aerotwin wisser, softlak in het interieur (in perfect staat) en de grotere 42 liter benzinetank.
" 4-zitter, dus twee apart klapbare en uitneembare achterstoelen
" Centrale vergrendeling met afstandsbediening (2 originele klapsleutels)
" Nieuwe 3 spaak lederen sport stuurwiel (geperforeerd) en versnellingspook (geperforeerd)
" Climatronic
" Stoelverwarming !
" Elektrische ramen voor
" Cruise control !
" Audi Concert II radio - cd speler

Staat van onderhoud:
Op het onderhoud is niet bespaard.
De wagen heeft in Duitsland altijd bij Audi dealer zijn onderhoud gehad.
Datum APK 31 juli 2017.
De hele distributie set inclusief waterpomp is reeds vervangen en loopt tot km stand 172.000. Benzineverbruik bij ons 5,76 liter/100 km of 1 : 17,4 gemiddeld.
De gasklep en EGR zijn in augustus 2014 gereinigd.
Thermostaat is vervangen bij km stand 141.900
Alle sleutels en boekjes aanwezig, waaronder nieuw 1 exemplaar lapsleutel + instructieboekje NL.

Staat binnenzijde: zeer netjes, normale gebruikssporen. Geen huisdieren, nooit in gerookt.

Staat buitenzijde: Zeer netjes, normale gebruikssporen en geen diepe krassen/schrammen op de carrosserie aanwezig.
Motorkap is opnieuw gespoten en voorzien van een nieuwe (nieuw type) ribbel gril.
Achterbumper is opnieuw gespoten i.v.m. krasjes bij inladen. (zaten er al op bij aankoop)
Alle 4 spatbordranden opnieuw gespoten (mat zwart) origineel Colorstorm.
Gehele dak opnieuw gespoten (mat zwart) origineel Colorstorm.
Achterspoiler opnieuw gespoten Mat Zwart.
Bij mijn weten heeft de auto nooit schade gehad.

De volgende onderdelen zijn er nieuw opgekomen:

" Grill nieuw type
" Nieuwe koplampen met nieuwe lampen (Philips White Vision) + Silver Vision knipperlicht
" Nieuwe Philips lampen set in achterlichten + Silver Vision knipperlicht
" Interieurverlichting geheel voorzien van LED's
" Nieuwe voorruit origineel Audi
" Nieuwe zijruiten voordeuren origineel Audi (L + R)
" Ruitenwisser arm + aero wisserblad origineel Audi
" Thermostaat
" Instrumentenpaneel origineel Audi (t.w.v.569,- euro) + inlezen dealer
" 3 spaak geperforeerd lederen stuurwiel + nieuwe airbag
" Pook knop geperforeerd Leer
" Rvs pedalen
" Nieuwe velours matten set met Colorstorm logo
" Z.g.a.n. deurbekleding beide voorportieren (gehele set van 4 deurbekleding panelen worden bijgeleverd) als reserve
" Deurvanger bijrijderskant complete unit
" Nieuwe kenteken verlichting units met LED verlichting
" Nieuwe Bosch Accu
" Stabilus gasdempers achterklep
" Gebruikte lambda sonde + montage (69.000km)
" Gebruikte deurslot + inbouw dealer (69.000km)
" Nieuwe Zimmermann schijven
" Nieuwe TRW Red remblokken
" Nieuwe Remklauwen
" Nieuwe Zimmermann remtrommels
" Nieuwe Remvoering
" Nieuwe Remcilinders
" Nieuwe lichtmetalen A1 Rotor velgen 16 inch origineel Audi met nieuwe Continental Contact 2 zomerbanden inclusief originele naafdoppen ( Type velg staat afgebeeld op laatste foto )
" Nieuwe A stijl bekleding links + rechts
" Nieuwe D stijl bekleding links + rechts
" Goede gebruikte hemelbekleding
" Nieuwe logo's A2 + 1.4
" Nieuwe logo Audi rings
" 4 nieuwe penbobine's

Van deze auto kan de volgende eigenaar nog jaren plezier hebben.
De ColorStorm uitvoering is zeldzaam en zeker in deze staat verkerend uiterst gewild!

Vaste prijs € 6950,-
Alleen al aan nieuwe onderdelen + spuitwerkzaamheden is ruim 3800,- besteed!

A2_1.jpg
A2_1.jpg (253.31 KiB) 5195 keer bekeken
A2_6.jpg
A2_6.jpg (145.11 KiB) 5363 keer bekeken
A2_10.jpg
A2_10.jpg (147.94 KiB) 5363 keer bekeken
A2_11.jpg
A2_11.jpg (168.06 KiB) 5363 keer bekeken
Rotor 16inch.jpg
Rotor 16inch.jpg (1.84 MiB) 5348 keer bekeken
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

01 feb 2018, 18:51 0 x

Waarom zou je hem willen verkopen, zo eentje vind je toch niet meer :D
Koos

01 feb 2018, 19:25 0 x

Zit te denken aan automaat dsg vandaar....
HansJan
Moderator

01 feb 2018, 21:48 0 x

Koos, eerlijk is eerlijk, hij staat er als een plaatje bij en er is behoorlijk in geïnvesteerd zonder dat de originaliteit van de auto verloren is gegaan. Ik zie een optie voor @bjmeengs! Heb je ook foto's van de auto met de rotor velgen?

Maar nu de hamvraag: je hebt er in krap 2,5 jaar slechts 1700km mee gereden. Als je er al zo weinig mee gereden hebt, waarom voor die paar spaarzame kilometers dik investeren in een andere auto met DSG? Van stilstaan worden ze vaak niet beter.

Uit pure interesse: ik heb bij onze plaatselijke schadehersteller ook geïnformeerd naar het spuiten van de spatbordranden maar die was er erg huiverig voor. Met name de overgang op voorschermen schijnt erg lastig te zijn. De rand kan je immers niet scheiden van het scherm. Welke ervaring heb jij?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Koos

02 feb 2018, 09:46 0 x

Klopt Hans, ik heb er id erg weinig mee gereden :D ik zal erg nog even goed over nadenken of ik dit echt wil!
Wat je vraag over de spatbord randen betreft, ik heb bij mijn dealer (schade afdeling) deze laten spuiten en ik zie total geen oneffenheden met betrekking tot de overgang naar de lakkleur o.i.d. dus mij lijkt dat een professionele spuiter hier geen moeite mee heeft.
Blauwbaard
Audi A2 clublid

07 feb 2018, 08:24 0 x

Hoi koos, hij staat er prachtig bij. Je hebt er flink in geïnvesteerd en dat is te zien. Helaas is het zo dat je dat geld niet snel terug zal zien. Ik ben al even op zoek naar een nieuwe, mijn eerste. Ik kijk naar origineel nl-auto, bouwjaar, km-stand en tel daarna pas de bonussen zoals lak, opties erbij. Ik ben een beetje bang dat je 1000 euro erboven zit, zeker voor op het forum. Hoe mooi je colorstorm ook met z'n ledlampjes staat te shinen, het blijft een Duitse 1.4 uit 2003 met 140k op de teller en nog 30k te gaan op de riem. Don't shoot the messenger 😌. Ok vraag me af wat anderen vinden, ik kan het verkeerd hebben natuurlijk. Als je m echt wil verkopen zou ik niet je platen wegpoetsen op de foto, ik kijk graag bij ovi.rdw voor info. Zo lijkt het alsof je iets verbergt, wat ongetwijfeld niet het geval is. Succes ermee, ik hoop dat het je lukt.
HansJan
Moderator

07 feb 2018, 10:21 1 x

@Blauwbaard wat is er mis met een Duitse auto? Zolang met aantoonbare historie (onderhoud en aantal eigenaren) gevonden en aangekocht zie ik geen enkele andere reden om Duitse auto's te mijden. Sterker nog, ze zijn vaak tot het laatste moment dealer onderhouden. Iets wat bij NL auto's veelal ontbreekt.

Kentekenplaat is op zijn verzoek gemaskeerd omdat @Koos bij nader inzien van de verkoop afziet. Hij zal dit zelf nog toelichten, daarna zullen we het draadje sluiten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Blauwbaard
Audi A2 clublid

07 feb 2018, 10:42 0 x

Absoluut niets mis mee, ik kijk ook in Duitsland momenteel om dezelfde redenen. Wel denk ik dat de meeste niet-kenners liever een NL auto kopen ivm logisch/onlogisch. Dat drukt de verkoopwaarde
Blauwbaard
Audi A2 clublid

07 feb 2018, 10:44 0 x

Ik zou m ook niet verkopen koos,😜
Koos

07 feb 2018, 19:02 1 x

Heb besloten hem niet te verkopen, moet er anders te veel op toeleggen.

Bij deze mag er slotje op.
Gesloten