een A 2 van 2005 color storm, rood, open sky hersteld in Duitsland, 201000 km , nieuwe remmen voor en achter
hoeveel zou ik kunnen krijgen?
rode A2 color storm met open dak idee van de prijs
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het is relatief weinig informatie voor een goede inschatting, maar ik vermoed dat de marktwaarde tussen de €7.000-7.500 ligt. Maar dat is heel erg afhankelijk van de algehele staat en verdere uitrusting. Voor de A2 geldt veelal: wat een gek ervoor geeft.
Raadpleeg ook autoscout of mobile voor vergelijkend warenonderzoek.
Raadpleeg ook autoscout of mobile voor vergelijkend warenonderzoek.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Aangezien het hier om een diesel betreft kan de prijs stukken lager liggen....
Men kan zulke prijzen vragen maar de vraag is of ze daarvoor verkocht worden.
De vraag prijzen bewust hoog ingezet worden ...
Dus het is afhankelijk wat er een gek voor over heeft...
Ook bepaald de prijs bet aantoonbaar de wagen goed onderhouden is zoals de disributie set etc of de km stand werkelijk klopt en eventueel schadeverleden etc. en op de juiste manier hersteld is.
Laat de wagen vooraf door detailen behandelen en gewoon door een erkende taxateur van semi en klassieke wagens.
Succes met de A2
Men kan zulke prijzen vragen maar de vraag is of ze daarvoor verkocht worden.
De vraag prijzen bewust hoog ingezet worden ...
Dus het is afhankelijk wat er een gek voor over heeft...
Ook bepaald de prijs bet aantoonbaar de wagen goed onderhouden is zoals de disributie set etc of de km stand werkelijk klopt en eventueel schadeverleden etc. en op de juiste manier hersteld is.
Laat de wagen vooraf door detailen behandelen en gewoon door een erkende taxateur van semi en klassieke wagens.
Succes met de A2
- HansJan
- Moderator
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- BlauweA2
Mooie uitvoering, dat zeker.
Persoonlijk ben ik alleen geen diesel liefhebber (sorry voor de fans).
Marktprijs, vraagprijs, prijzen op internet en bij bedrijven... tja...
Het gaat er om wat je er uiteindelijk daadwerkelijk voor kunt vangen.
€ 7.000 lijkt me aan de hoge kant, maar je zal maar iemand treffen die juist deze uitvoering zoekt.
Ben je er al uit of je 'm gaat verkopen?
Succes i.i.g.
Persoonlijk ben ik alleen geen diesel liefhebber (sorry voor de fans).
Marktprijs, vraagprijs, prijzen op internet en bij bedrijven... tja...
Het gaat er om wat je er uiteindelijk daadwerkelijk voor kunt vangen.
€ 7.000 lijkt me aan de hoge kant, maar je zal maar iemand treffen die juist deze uitvoering zoekt.
Ben je er al uit of je 'm gaat verkopen?
Succes i.i.g.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.