TE KOOP AUDI A2 ZILVER 1.4 TDI - 2004 - 170.000 km
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Lilibee
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
TE KOOP AUDI A2 ZILVER 1.4 TDI - 2004 - 170.000 km
- De auto is in goede staat
- In juli gekocht van de eerste eigenaar
- Ongevalsvrij
- Krachtige 1.4 TDI 90 pk motor
- Schuifdak
- Getint glas
- Goede banden
- Distributieriem vervangen bij 120.000 km
- Car pas: onderhouden bij Audi
- Kleine beurt gehad: olie en filters vervangen
- Enkele kleine lakschades, zie foto's
- Tot 4 januari 2020 nog garantie op de motor
- Geen steenslag op de ruiten
- Parkeersensoren
- Interieur in zeer goede staat, zwarte uitvoering
- Bekijken of ophalen in Belgisch Limburg, net over de grens bij Maastricht
- De auto is in goede staat
- In juli gekocht van de eerste eigenaar
- Ongevalsvrij
- Krachtige 1.4 TDI 90 pk motor
- Schuifdak
- Getint glas
- Goede banden
- Distributieriem vervangen bij 120.000 km
- Car pas: onderhouden bij Audi
- Kleine beurt gehad: olie en filters vervangen
- Enkele kleine lakschades, zie foto's
- Tot 4 januari 2020 nog garantie op de motor
- Geen steenslag op de ruiten
- Parkeersensoren
- Interieur in zeer goede staat, zwarte uitvoering
- Bekijken of ophalen in Belgisch Limburg, net over de grens bij Maastricht
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Auto staat er mooi bij, nette advertentie, succes met de verkoop!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Dan leg ik uit wat ik bedoel.
Je hebt een Belgische A2 met kenteken in België.
Je biedt 'm aan in Nederland.
Hoe veel mensen denk je hebben daarin belangstelling?
En ja, er zullen wel enkele Belgische meelezers zijn van dit forum, maar ik schat dat je elders meer verkoopsucces zal hebben.
Je hebt een Belgische A2 met kenteken in België.
Je biedt 'm aan in Nederland.
Hoe veel mensen denk je hebben daarin belangstelling?
En ja, er zullen wel enkele Belgische meelezers zijn van dit forum, maar ik schat dat je elders meer verkoopsucces zal hebben.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Op de Website speurders.nl kun je gratis adverteren, weet alleen niet of ze Vlaamse registratie accepteren maar dan ga je even de grens over... alleen wel neutraal Mail adres gebruiken dan en geen BE op einde, dus gmail.com is altijd goed.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Johan 3L doelt op de bijkomende importkosten. Dat zal op ongeveer €500 uitkomen als je het zelf doet. Als de auto in NL tot aan de deur op Belgisch kenteken afgeleverd kan worden, dan scheelt dat kosten voor exportkenteken & verzekering etc. Wordt het al een stuk voordeliger en blijft de RDW keuring, rest BPM en platen over.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
HansJan legt uit waarvan ik dacht dat de verkoper dat wel zou begrijpen.
Maar ja, dat bedoel ik.
De markt is al niet zo booming meer, daarom denk ik dat je weinig kans van slagen hebt.
OF.. wat maakt jouw A2 zo bijzonder dat wij Nederlanders die extra kosten er voor over hebben?
Maar ja, dat bedoel ik.
De markt is al niet zo booming meer, daarom denk ik dat je weinig kans van slagen hebt.
OF.. wat maakt jouw A2 zo bijzonder dat wij Nederlanders die extra kosten er voor over hebben?