03 jun 2022, 07:06
0 x
V50T5?
Ik zie de oude tot 2010 geleverde 2.5 Turbo's en de 2.4 regelmatig worden aangeboden, ook automaten en dat is steeds leuker met die flipper schakeling er naast.
Wel erg veel grijze en zwarte.... een Paarse voor maar €5000,- gezien, en de belasting, minder als de ATL diesel per jaar!
De 1.8 en latere 1.6 is traag als.....dus slaan we lekker over.
Ik las dat de ATL weg ging wegens minder km en deze beide Volvo's een oudere 2.5 of de latere 2.4 met VAG blokken als basis?
Een ondergewaardeerde station.... met veel ruimte en stevige trekhaak, zonder is lastiger te vinden!
En als je ooit weer meer KM moest maken, dan is LPG inbouwen geen enkel probleem.
Alleen de aangeboden kleuren, zoveel saaie helaas.
Wel leuke leder of Suede gezien, en koop een complete!
Roesten doen ze nauwlijks, vooral op de sloperij bij schade wagens zwaar in de kreukels maar normale roest, zag geen zwakke plekken!
De oude 2.5 Turbo met 162 Kw lijkt me voor mijn ook wel leuk om erbij te hebben.... maar die had na ruim 600.000 km naast leuke prijs zoveel Patine....
Dat is wel een nog goed rijdende maar hoe lang nog!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...