Ik weet hoe ze werken;
Ze sturen elke aangeboden door naar handelaren.
Bij plaatselijke sloop van ik ongezien al €250,- maar zij moeten nog ophalen.
Als niemand reageerde of erg laag bod sturen ze dat door.
Wel weet ik dat deze website veel bagger zooi aangeboden kreeg en ik kocht er wel eens vaker een koopje als ze van de MRB + APK kosten af willen.
Maar schrik niet als je een jonge auto van 10 jaren of jonger aanbied, ook daar vaak proberen ze met flut prijzen en als je weigerde bieden ze meer en gaan ze soms hun best doen.
Ze kopen niets, zijn slechts tussenhandel die aangeboden voertuigen doorsturen naar andere handelaren die ook moeten verdienen.
Te koop a2 benzine
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Audi A2 Colorstorm
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Kan slotje op,
Auto is verkocht en opgehaald
Groet wim
Auto is verkocht en opgehaald
Groet wim
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
BMW i3S 42 kwh rood metallic 2019
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981