Blijf je wel t forum bezoeken? Ik begrijp t veranderen van auto, je moet doen wat t beste is voor jou & je vrouw.
Maar.... welke auto is t nou geworden :?: Ik heb je post meerdere keren gelezen, maar kom er niet op welke auto t is

Groet, Joris1980[/quote]
Nou Joris, Rens en Rolf, ik zal jullie niet langer in het ogewisse houden.
En voor je gaat lachten: je weet een Pandarijder lacht iedereen (behalve de A2) uit of hij blijft lachen. Ik weet de precieze kreet niet op het moment.
Heb proefgerden in de nieuwe. dat is een 2 cilinder met 85 PK en onwijs veel koppel. supersnel autootje maar je moet goed je best doen om zuinig te rijden ook al is het een 2 cylindertje.
Toen kwam ik erachter dat het ouwe model panda, dat noemen ze nu "classic panda" hier en daar nog nieuw bij de fiat dealers staat. Is een uitvoering beetje opgeleukt met airco, leren stuur met daarop bediening radio, radiocd speler, getinte ruiten achter. stoel in hoogte verstelbaar. Proefrit gemaakt. Is een soepel 4 cilindertje 1200 cc en 69 pk's.
Rijdt helemaal niet verkeerd. Je hebt via de "city stand" inschakelbare extra stuurbekrachtiging als je dat wilt. daarmee kun je bij wijze van spreken op de vierkante centimeter manoevreren. Dan voelt het net als dat kermisautootje in de draaimolen vroeger. Niet teveel gebruiken want het zal wel banden vreten. Verder nog een boordcomputer met verschillende functies.
Ook al is er een fiat panda club, waar ik al lid van ben geworden, ik zal toch regelmatig hier op het forum vertoeven. De A2 is en blijft iets zeer bijzonders. Het is niet voor niks dat ik 3x een A2 heb gekocht.
zie de foto's. Ik was ff Bij het tuincentrum . Bankje gaat in een handomdraai plat en dan is het net de reclame: stouwen maar. 2 dingen doet ie beter dan de A2: wegrijden vanuit stilstand gaat heel soepeltjes en ik kan bij wijze van spreken volgas over drempels. Daar had de Audi een broertje dood aan. groet Audietje (Hans)