Ik zie staan:
Model : 80, 90, 100, A2[/size], A3, A4, A5, A6, A8, Cabrio, Coupe, R8, S3, S4, S5, S6, S8, Q5, Q7, TT, Overige modellen
TE KOOP: originele A2 bandenpomp 12v NIEUW!!
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Johan 3L"]Ik zie staan:
Model : 80, 90, 100, A2[/size], A3, A4, A5, A6, A8, Cabrio, Coupe, R8, S3, S4, S5, S6, S8, Q5, Q7, TT, Overige modellen[/quote]
De adverteerder heeft gewoon alles aangeklikt om een zo groot mogelijk bereik te hebben. Mij valt alleen op dat de kleur
afwijkt (blauwe ipv de zwarte van de TS).
Misschien een voor Seat/Skoda/Volkswagen? Als de afmetingen maar hetzelfde zijn, zodat hij in het vak past ...
Model : 80, 90, 100, A2[/size], A3, A4, A5, A6, A8, Cabrio, Coupe, R8, S3, S4, S5, S6, S8, Q5, Q7, TT, Overige modellen[/quote]
De adverteerder heeft gewoon alles aangeklikt om een zo groot mogelijk bereik te hebben. Mij valt alleen op dat de kleur
afwijkt (blauwe ipv de zwarte van de TS).
Misschien een voor Seat/Skoda/Volkswagen? Als de afmetingen maar hetzelfde zijn, zodat hij in het vak past ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
@Johan 3L
Alles is ook afwijkend aan een 3L.
De eigenaren ook?
De eigenaren ook?

- CvP
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Wees er wel op bedacht dat het vulmiddel een beperkte levensduur heeft. Heb geen idee hoe het vulmiddel reageert als het over de datum is maar er staat wel een datum op.
Tijdens de laatste APK bleek de fles in mijn A2 een aantal jaren (!!) over de datum te zijn. Heb 'm toen wel vervangen.
Tijdens de laatste APK bleek de fles in mijn A2 een aantal jaren (!!) over de datum te zijn. Heb 'm toen wel vervangen.
- Audi_gekkie
[quote="Johan 3L"][quote="Audi-gekkie"]@Johan 3L
De eigenaren ook?
[/quote]
Ik zal dat maar met ja antwoorden.[/quote]
Dat is wel eerlijk :lol:
Ach alle audi-gekkie's hebben een afwijking en daar hoor ik zeker bij.
De eigenaren ook?

Ik zal dat maar met ja antwoorden.[/quote]
Dat is wel eerlijk :lol:
Ach alle audi-gekkie's hebben een afwijking en daar hoor ik zeker bij.