Mijn advies voor deze 1.2 Tdi 3 pitter....
Met 1:500 tweetact olie bij mengen gaat zowel de injectie pomp langer mee, dit komt door de nu zwavelarme diesel als hij word stiller....
De huismerk Action is voldoende, en met 100 cc dus 1/10 flesje elke 50 liters...
Officieel mag er 45 liter in maar met knopje rechts indrukken kreeg ik er 54 liters in....
De 1.6 Tdi is duurder en zeldzaam en deze ooit belastingvrije spaardiesel is een over aanbod van alle merken, dus ook Skoda en Polio...
Daarom weinig KM en met E1000,- belasting gedumpt....
Een A2 kost minder als E300,- en daarom ging ook mijn Rode ST weg!
Ik had geluk en was op tijd... nu nog minder inruil en een gelijkwaardige is nu te koop voor E2800,- minder als ik bij verkoop kreeg!
Ze moeten er vanaf dus met hoge inruil 1.2 Tdi ANY of met hoge korting want er zijn er veel te veel op de automarkt op dit moment...
Te koop: Audi A2 1.2 TDI 3L
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!