De R is alweer bijna in de maand, tijd om aan winterbanden te denken! :mrgreen:
Ik heb hiervoor bovenstaande 4 originele 15" velgen in de aanbieding, prima set om winterbanden op te monteren in een betaalbare maat als 165/65R15, 185/60R15 of 195/50R15. Deze aanbieding betreft de vier velgen en je krijgt er ook nog eens vier gemonteerde Michelin zomerbanden bij, waarvan er twee nog een aantal zomers mee kunnen.
Nieuwe prijs voor dit concept (dank aan mvdklip) is 200 euro. Afhalen in Eindhoven of overdracht op afspraak ergens in het land, bijvoorbeeld op de forummeeting 25 september 8-)
Te koop originele 15" 6-arm velgen + Michelin banden
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Nou Rens, ik had er natuurlijk liever 300 euro voor gekregen maar dat was dan ook een echte vraagprijs. Ik denk dat ik net zoveel reacties heb gekregen als jij tot nu toe (geen, helaas). Van die 200 wil ik er niet veel meer af doen en eerlijk gezegd wil ik deze set uiterlijk met de forummeeting kwijt zijn; ze liggen *ahum* bijna in de weg 

Mannen m/v ! 8-)
Ik ga ze toch niet op Marktplaats hoeven zetten? :o
Al die A2's van nieuwe forumleden moeten natuurlijk ook nog op winterbanden... hier ligt een mooi setje velgen daarvoor. :mrgreen:
[album]253[/album]
[album]254[/album]
[album]255[/album]
[album]256[/album]
[album]257[/album]
[album]258[/album]
[album]259[/album]
[album]260[/album]
Vraagprijs 200 euro. Ik neem ze graag mee naar de meeting, of kom ze halen in Eindhoven.
Ik ga ze toch niet op Marktplaats hoeven zetten? :o
Al die A2's van nieuwe forumleden moeten natuurlijk ook nog op winterbanden... hier ligt een mooi setje velgen daarvoor. :mrgreen:
[album]253[/album]
[album]254[/album]
[album]255[/album]
[album]256[/album]
[album]257[/album]
[album]258[/album]
[album]259[/album]
[album]260[/album]
Vraagprijs 200 euro. Ik neem ze graag mee naar de meeting, of kom ze halen in Eindhoven.