Het moment is daar....

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
JJR
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

27 aug 2018, 21:30 6 x

Het is zeker een interessante auto en ik moet zeggen:

Sinds ik vrijdag het besluit had genomen deze A2 weg te doen ga ik toch spijt krijgen. Ik wil hem eigenlijk gewoon houden en een auto niet wegdoen omdat hij technisch wat minder doet. Ik wil dus een A2 behouden en eerst ga ik maar eens kijken of ik hem met een nieuwe sensor en reiniging weer goed aan de gang krijg. Zo niet ga ik @luukske vragen of hij nog een FSI vervangende motor heeft en anders kijken of ik hem voor een tdi kan inruilen. Die A2 is gewoon een machtig mooi autootje! Ik heb de afgelopen dagen echt naar alles gekeken ter vervanging waarbij het aanbod TT's erg tegen valt op dit moment ( voor een redelijke prijs, sommigen gaan voor 10.000 euro +). Jullie horen van me. Voorlopig is hij dus nog niet weg en vervalt eigenlijk de openingspost.

En ja, die TT gaat er nog wel komen :)
remco.elzinga
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

16 sep 2018, 21:42 1 x

Deze auto staat in rubriek te koop. Is. Ie nog te koop?
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 sep 2018, 22:04 1 x

@remco.elzinga goede vraag, maar verkoop is inmiddels van de baan.

@JJR ik heb jouw aankoop van de TT verplaatst naar categorie Algemene discussie en dit topic gesloten.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gesloten