Mijn A2 te koop
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Die datum heb ik ook gehoord, maar dan heb ik tegen die tijd toch 2x 1500 euro aan brandstof bespaard. Bovendien zal toch op een of andere manier het rijden in zuinige auto's worden gestimuleerd, ik kan me daarom niet voorstellen dat eigenaars van 3l, bluemotions, greenlines etc etc gelijk de rekening gepresenteerd krijgen.
Dus vandaar dat ik de optie nog steeds interessant vind. Bedankt allemaal overigens voor alle tips en tricks rondon de lupo 3L, die zullen zeker worden meegenomen.
Dus vandaar dat ik de optie nog steeds interessant vind. Bedankt allemaal overigens voor alle tips en tricks rondon de lupo 3L, die zullen zeker worden meegenomen.
-
De krassen kan je wat minder maken door ze te polijsten. Die nieuwe lijkt erg diep maar is wel wat verbetering te halen denk ik.
Wel laten doen door iemand die het als een eerder gedaan heeft...
Wel laten doen door iemand die het als een eerder gedaan heeft...
Hoi,
Misschien heb je interesse in mijn lupo 3l? Deze is te koop, omdat ik juist weer over ben op een a2.
Pluspunten van deze diesel is dat alle kwetsbare onderdelen vervangen zijn.
Dus gangsteller en v-bak en nog wat andere dingen zie advertentie. Ook de banden zijn nieuw overigens! http://www.lupo3l.nl/?p=355
Je kan wel zien dat de auto gebruikt is aan zowel de binnen als de buitenkant.
Hij staat in Utrecht.
groet,
Reinier
Misschien heb je interesse in mijn lupo 3l? Deze is te koop, omdat ik juist weer over ben op een a2.
Pluspunten van deze diesel is dat alle kwetsbare onderdelen vervangen zijn.
Dus gangsteller en v-bak en nog wat andere dingen zie advertentie. Ook de banden zijn nieuw overigens! http://www.lupo3l.nl/?p=355
Je kan wel zien dat de auto gebruikt is aan zowel de binnen als de buitenkant.
Hij staat in Utrecht.
groet,
Reinier
Omdat ik eindelijk een interessante A2 tegenkwam. IK had eerst ook al een lup 3l. Vond dit fantastisc alleen deze werd gejat. Zuinig vind ik belangrijk (nievoo de portomonee). Maar ik liep steeds meer tegen de beperking van de ruimte aan. Ga nogal vaak weekendjes weg met 3 man in de auto en 3 kajaks op het dak. Dan nog een hele hoop zooi.