uit de verkoop
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
@vos10: na al deze discussie zou het wel aardig zijn iets meer te weten over het "lijdend voorwerp". Waarom je 'm wegdoet, bijvoorbeeld. Ik kan me voorstellen dat je liever een automerk koopt dat zijn klanten bij een dure reparatie niet op een leenfiets naar huis stuurt. :o
En een fotootje doet het ook altijd aardig. Het lijkt wel of je LV portier op de eerste MP-foto niet goed gesloten was, klopt dat?
En een fotootje doet het ook altijd aardig. Het lijkt wel of je LV portier op de eerste MP-foto niet goed gesloten was, klopt dat?
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als de audi dealer zegt om de 5 jaar of bij 120000 km wie ben ik dan om daar niet naar te luisteren. bij volvo is het zelfs 160000 km of 8 jaar! Maar goed daar gaat het allemaal niet om toch, de auto is in perfecte staat en rijdt prima.
Romulus dat heb je goed gezien
was mij nog niet opgevallen , niks mis met het portier maar gewoon niet goed gesloten..
Reden van verkoop is eigenlijk dat ik een iets "mannelijker" auto zoek, mijn vrouw wil hem helemaal niet verkopen en ik twijfel ook nog wel steeds , maar toch komt het iedere keer terug dat ik het een beetje een vrouwen wagen vind
, maar mocht ik hem niet verkopen op korte termijn vind ik dat ook niet erg.
Romulus dat heb je goed gezien

Reden van verkoop is eigenlijk dat ik een iets "mannelijker" auto zoek, mijn vrouw wil hem helemaal niet verkopen en ik twijfel ook nog wel steeds , maar toch komt het iedere keer terug dat ik het een beetje een vrouwen wagen vind

Wat betreft de mannelijkheid van de auto, ik voel me als man niet voor gek zitten en
als mensen dat al vinden, dan hebbenzij een probleem. Ik hoef geen lange motorkap,
ik hoef niks te compenseren!
Maar er zijn stoerder auto's...
Welke Duitser zei ook al meer: "Mensen lenen te veel geld om veel te dure auto's te
kopen met luxe die ze niet nodig zijn om mensen te imponeren die zie niet niet eens mogen." Iets in die trant.
Zelf weten wat je doet, maar ik denk dat over een paar jaar de A2 nog gewild zal zijn al was het maar om een electro ombouw te laten doen.
Trouwens, bij mijn 1.4 benzine is door Audi dealer bij 120.000 km nieuwe distributie
set gemonteerd. Teller staat nu op 170.000.
Veel wijsheid bij je besluit, Gompie
als mensen dat al vinden, dan hebbenzij een probleem. Ik hoef geen lange motorkap,
ik hoef niks te compenseren!

Welke Duitser zei ook al meer: "Mensen lenen te veel geld om veel te dure auto's te
kopen met luxe die ze niet nodig zijn om mensen te imponeren die zie niet niet eens mogen." Iets in die trant.
Zelf weten wat je doet, maar ik denk dat over een paar jaar de A2 nog gewild zal zijn al was het maar om een electro ombouw te laten doen.
Trouwens, bij mijn 1.4 benzine is door Audi dealer bij 120.000 km nieuwe distributie
set gemonteerd. Teller staat nu op 170.000.
Veel wijsheid bij je besluit, Gompie
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="vos10"]
, maar mocht ik hem niet verkopen op korte termijn vind ik dat ook niet erg.[/quote]
Ik heb deze fout in het verleden ook gemaakt (niet omdat ik een mannelijker auto wilde maar gewoon omdat ik een "grotere" Audi wilde)!
Daar had ik dus heel snel na de verkoop van mijn toenmalige A2 heel veel spijt van!!! Rijdens in mijn A4 keek ik bij iedere A2 die ik zag om!!! Ik heb er dus gewoon een A2 bijgekocht!!!
Dus vos10, bezint eer gij begint!!!!!
Theo

Ik heb deze fout in het verleden ook gemaakt (niet omdat ik een mannelijker auto wilde maar gewoon omdat ik een "grotere" Audi wilde)!
Daar had ik dus heel snel na de verkoop van mijn toenmalige A2 heel veel spijt van!!! Rijdens in mijn A4 keek ik bij iedere A2 die ik zag om!!! Ik heb er dus gewoon een A2 bijgekocht!!!
Dus vos10, bezint eer gij begint!!!!!
Theo
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bedankt voor de waarschuwingen! haha gelukkig is tie nog niet verkocht! Maar zonder gekheid , ik hoef ook geen grotere wagen, bijvoorbeeld de bmw 1 serie vind ik persoonlijk ook een mooi model , niet te groot en naar mijn idee iets "mannelijker" .. Maar vraag me bij die wagen af of de kofferbak net zo groot is ?
?
?
Ik kan het toch niet laten
@vos10; de kofferbak is zeker kleiner van de 1-serie. Hij is wel vanuit het kofferdeksel gezien dieper, maar ook een stuk lager. Daarnaast is de achterinstap kleiner. Vond en vind het nog wel steeds een mooie auto en heb er een tijdlang erg fijn in gereden, net als nu in de A2.
Michel

Michel