Gele Color Storm met ribbelgril
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Voor alle duidelijkheid, ik geef mijn persoonlijke mening.
Ik zoek geen ruzie.
Vroeg het me alleen af, omdat velen zweren bij een Color Storm en toen vroeg ik mij af wat nou eigenlijk dit model zo bijzonder maakt.
Dat is mij nu duidelijk. En dat ik een andere smaak van kleur heb, is persoonlijk. Alle andere vermoedens over mijn bedoelingen kunnen anderen blijkbaar voor mij invullen.
Ik zoek geen ruzie.
Vroeg het me alleen af, omdat velen zweren bij een Color Storm en toen vroeg ik mij af wat nou eigenlijk dit model zo bijzonder maakt.
Dat is mij nu duidelijk. En dat ik een andere smaak van kleur heb, is persoonlijk. Alle andere vermoedens over mijn bedoelingen kunnen anderen blijkbaar voor mij invullen.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik rij een Kasteel Rode...
Ook wel roest bruin genoemd of SHITterende kleur.
Bij zonlicht brons/koper en in de avond donker bruin....
Maar hier zitten ook juist mensen die bewust voor deze Kanarie gele hebben gekozen,
in Arnhem zelfs 2 forum leden, 1 met en 1 zonder Open Sky, en jou reactie kwam niet leuk over.
Vele besteden veel geld aan het perfect houden, overspuiten en vele extra's monteren als LED lampen of schermpjes tegen felle zonlicht.
Zelf zie ik de grijze niet zitten, rijden er al zoveel van en zwart op 2e plaats.
wel mooi Zilver grijs of Zwarte maar de Dolfijn grijze in Almere vind ik beter alternatief voor deze 2.
Zelf ben ik meer Diesel hater, niet wegens de zuinige motor maar wegens de hoge belastingen en de milieu zone's die je niet overal in mag!
Ik heb 2x een 1.2 Tdi gesloopt voor ombouw naar een aanhanger, dus geen 3L meer!
Ook met een AMF bezig naar LPG5 om te bouwen, die mag dan een wolkje benzine hebben voor de start en de rest puur LPG.5 ja gasinjectie!
En laat die AMF nu een gele CS zijn... ja, veel lak schade en ik wil die Gouden glitter lak geven!
De zwarte delen mogen wel blijven, dus is dit nu straks geel of klatergoud?
Mooi geel is niet lelijk, maar het is de tijdgeest, begin deze eeuw probeerde ze het, maar ooit ook een gele Mazda 616 gereden uit 1974! Dat was pas echt niet passende maar toen vooral als Lesauto populair!
En vorige jaar in Louwman Museum bleek er zelfs een echte Rolls Royce ooit in de Gele kleur geleverd!
Ik had toen meer interesse in wat er onder zat, puur aluminium!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Nou moderator, zet er maar een slotje op.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De Color.Storm was een poging van Audi om de auto wat aantrekkelijkerJohan 3L schreef: ↑17 jun 2019, 16:35Voor alle duidelijkheid, ik geef mijn persoonlijke mening.
Ik zoek geen ruzie.
te maken voor het jonge(re) publiek, technisch was de auto gelijk aan de andere modellen.
Vermoed zelf dat het ook een klein beetje te maken had met het succes van de New Mini
die ook leverbaar was/is in aparte kleuren/uitrustingsopties.
Audi hoopte hiervan (mee) te profiteren.
Het heeft uiteindelijk weinig geholpen, de verkopen bleven laag en na een paar jaar ging
de A2 alsnog uit productie.
Persoonlijk vind ik het een leuk ding, na 18 jaar en 3 auto's die zwart van kleur waren vond
ik het tijd voor wat anders. Nu 7 jaar later heb ik nog steeds geen spijt van mijn
wat kleurrijkere keuze ...

Voordat dit topic dan op slot gaat nog even dit:
Ik ben blij dat er genoeg positieven info over gegeven wordt om te zien, dat het inderdaad heel persoonlijk is, waarom iemand voor een model als de CS kiest.
Ik heb er nu meer respect voor gekregen.
Dank voor alle duidelijke en verhelderende uitleg.
Los van dit alles had ik in het verleden ook zo mij voorkeur en afkeur.
Zo wilde ik
*geen zwarte auto
*geen twee- of driedeurs
*geen diesel
*geen Volkswagen
En wat kocht ik:
een zwarte VW Lupo diesel (...maar heb ik niet meer)
Wie weet wat de toekomst brengt!
Ik ben blij dat er genoeg positieven info over gegeven wordt om te zien, dat het inderdaad heel persoonlijk is, waarom iemand voor een model als de CS kiest.
Ik heb er nu meer respect voor gekregen.
Dank voor alle duidelijke en verhelderende uitleg.
Los van dit alles had ik in het verleden ook zo mij voorkeur en afkeur.
Zo wilde ik
*geen zwarte auto
*geen twee- of driedeurs
*geen diesel
*geen Volkswagen
En wat kocht ik:
een zwarte VW Lupo diesel (...maar heb ik niet meer)
Wie weet wat de toekomst brengt!
- Spinazie
- Audi A2 clublid
Over smaak valt juist wel te twisten

Ik rij zelf in een "saaie" kleur maar m'n vriendin in een Jaipur-rode. De ene helft wil er niet bij in de buurt gezien worden, de andere helft vindt het juist wel wat hebben. Dat het wat anders is dan het standaard wit/grijs/zwarte op de wegen is iedereen het wel over eens.
stiekem droom ik er wel eens van een vuurrode Fiat Multipla te kopen als een soort rijdende statement
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Het feit dat ik het vroeg is omdat ik vond dat sommige forumleden te fel op de vraagsteller gingen reageren en dat vond ik niet netjes. Uiteraard mogen we kritiek hebben en kunnen we twisten over smaak. Dames en heren, #doeeensliefOver smaak valt juist wel te twistenMisschien dat mijn collega's er anders over denken maar wat mij betreft hoeft dit topic niet op slot. We kunnen wel tegen een stootje toch?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
De kleurendiscussie doet in elk geval weer een hoop stof opwaaien
En over smaak valt inderdaad niet te twisten, onze keuze op de gele CS was puur te doen om de kleur. De relatie met de kleur van de zon en het eiland waar de regelmatige bestuurder (ster eigenlijk ...) haar roots heeft. Een eiland waar ik @Johan 3L niet heen durf te sturen; teveel diversiteit in kleurstellingen
En wees gerust: de CS heeft naast de speciale kleuren voor lak en bekleding, zwarte schermranden en dak verder geen enkel ander afwijkend uitrustingsniveau.
(PS: Stiekum had ík graag een mandelbeige CS gehad ...)

En over smaak valt inderdaad niet te twisten, onze keuze op de gele CS was puur te doen om de kleur. De relatie met de kleur van de zon en het eiland waar de regelmatige bestuurder (ster eigenlijk ...) haar roots heeft. Een eiland waar ik @Johan 3L niet heen durf te sturen; teveel diversiteit in kleurstellingen

En wees gerust: de CS heeft naast de speciale kleuren voor lak en bekleding, zwarte schermranden en dak verder geen enkel ander afwijkend uitrustingsniveau.
(PS: Stiekum had ík graag een mandelbeige CS gehad ...)

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16