Voor 800,- ben je nog lang niet klaar

Vraag eens bij de A2-dokter wat e.e.a gaat kosten. Een andere auto is ook niet foutloos en heeft ook onderhoud/reparatie nodig.davevogel0 schreef: ↑18 aug 2021, 11:02De distributieriem moet op 270000 vervangen worden en ik had met de garage afgesproken dit binnenkort te doen. Verder waren de remschijven een 5000 km oud, dus dat was iets nieuws wat op vakantie naar voren is gekomen. Verder heeft die daarbij ook linksvoor net een nieuw wiellager gekregen. De olie sensor heeft het ook begeven op vakantie en je krijgt nu iedere 300 km een melding. De reden dat ik het economisch niet meer verantwoord vind om het goed erin te steken is vooral dat de dakhemel helemaal los laat en hij daarmee dus nu ook echt oud aanvoelt. Het is super jammer maar helaas niet anders.
De anwb zit wel te pushen dat die daar weg moet, dus ik vrees dat, aangezien hier niemand hem uit Oostenrijk wil ophalen, dat het toch slopen gaat worden.
Over de vragen of het verwacht was wat betreft de drukgroep. Er is 1x een hard geluid geweest daarvoor maar dat was ook zo weg en kon toen ook niets vinden (ook tijdens deze vakantie). Ik wist dat de koppeling slecht was aangezien dit nog de originele was, maar zat al langer naar een andere auto te kijken. Het moment is echter wel matig met dat alle andere tweedehands auto’s heel erg duur zijn en minpunten hebben tov de A2.
qoute mezelf even
Want? Jij wil toch een niet dure A2? In 2000 vond je ze al duur, om je ook nog een keer te quoten (ik vond ze toen ook duur hoor!), maar wil je wachten tot je d'r geld bij krijgt?