Goed betalende handelaren laten vaak de advertenties automatisch vernieuwen en dat is alleen de plaats datum.... en wij maar €25,- betalen en komen we onderaan....
Ook weet ik dat er een andere A2 ingeruild is dus als ik nu reageer loop ik geen Blauwtje maar krijg een zwarte....
Ook andere bedrijven als Jet Cars lieten mijn aankoop nog tot volgende dag 17.00 uur staan terwijl ik al weg was.
Via rdw.nl kun je het geadverteerde kenteken invoeren en je ziet dan de tijd en datum van verkoop.
Als ik dat zou doen hoef ik niet meer te vragen of ik morgen een proefrit kan maken.
Uniek exemplaar Colorstorm
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...