Je hebt volkomen gelijk.karolography schreef: ↑06 sep 2021, 02:17Ik bedoel echt een tijd terug, in 2018. Ik herinner het mij omdat ik toen zelf een A2 zocht en deze steeds voorbij zag komen. Zie screenshots.
Maar ik was benieuwd of iemand zich nog kan herinneren of het inderdaad iemand was van het forum die hem kocht uiteindelijk voor veel minder. Het was een lid dat vroeger actief was hier. Dat verhaal ging volgens mij over deze auto juist, alleen weet ik dat niet meer zeker en kan het niet goed terugvinden.
Maar hoe dan ook is de auto dus wel vaak verkocht in de laatste jaren. Dat is wel lastig om vertrouwen te winnen. Het is net als een vrouw die in de laatste jaren hier keer getrouwd is geweest, maar blijft volhouden dat het altijd aan de mannen ligt…![]()
Mijn excuses.
Ik dacht dat je doelde op een rode 1.6 FSI CS, want die stond ook heel lang te koop op marktplaats voor € 6000,- en is toen uiteindelijk voor een stuk lagere prijs gekocht door een forumlid voor zijn dochter.
Dan praat ik wel over eind 2020 of begin 2021, dus dat is een stuk recenter dan 2018.
Toen was ik nog niet eens lid van dit forum.

Maar goed, juist ik was nu degene die het door de war haalde.