ATL 90+PK/300Nm 6-bak......
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Spits
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 08 jun 2018, 12:39
- Locatie: Rotterdam
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Thanx @iKnijff!
Inderdaad, hetzelfde als met je FSI; Een heel mooi exemplaar, S-line zelfs........ Je zou toch zeggen dat de liefhebbers in rij staan om 'm te mogen kopen?!
Uiteindelijk maakt het mij nog niet veel uit met m'n TDI, de haast is er weer af. Ik had een Volvo V50 T5 op 't oog, maar die is alweer weg/verkocht.
Volgende week ga ik bellen om een afspraak voor de APK te maken.
Plaatjes interieur;
Tchusss
Inderdaad, hetzelfde als met je FSI; Een heel mooi exemplaar, S-line zelfs........ Je zou toch zeggen dat de liefhebbers in rij staan om 'm te mogen kopen?!
Uiteindelijk maakt het mij nog niet veel uit met m'n TDI, de haast is er weer af. Ik had een Volvo V50 T5 op 't oog, maar die is alweer weg/verkocht.
Volgende week ga ik bellen om een afspraak voor de APK te maken.
Plaatjes interieur;
Tchusss
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- iKnijff
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 09:50
- Locatie: Nieuwkoop
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Haha, was het maar zo. Maar ach, ik heb geen haast en wil het wel graag via het forum doen. Zeker Marktplaats vind ik verschrikkelijk.Spits schreef: ↑29 mei 2022, 14:37Inderdaad, hetzelfde als met je FSI; Een heel mooi exemplaar, S-line zelfs........ Je zou toch zeggen dat de liefhebbers in rij staan om 'm te mogen kopen?!
Uiteindelijk maakt het mij nog niet veel uit met m'n TDI, de haast is er weer af. Ik had een Volvo V50 T5 op 't oog, maar die is alweer weg/verkocht.
Volgende week ga ik bellen om een afspraak voor de APK te maken.
Plaatjes interieur;
Spijtig van die Volvo, maar er komt vast binnenkort een vergelijkbaar exemplaar voorbij. Mooie bak overigens, ik hoop ooit ook nog Volvo te gaan rijden.
Jouw auto staat er trouwens nog erg netjes bij, net interieur ook!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Berichten: 1135
- Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
- Locatie: Almere
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Let wel op wat er onder de motorkap ligt! Heb ooit ook gekeken naar een V50 maar daar lag een Ford motor in. Zal niet zeggen dat een Ford motor niet deugdelijk is maar mijn gaat er niet sneller van kloppen.
Sorry @Spits voor het off topic gaan. Overigens blijft jouw kogel zo wel onder de aandacht!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Berichten: 6174
- Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
- Locatie: Arnhem
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik had ooit een brandweerrode V50 R Design. Man, wat reed dat lekker. Geweldige stoelen, heerlijk onderstel (inderdaad ook van de Focus, maar dat reed zo strak) en de looks kunnen mij nog steeds bekoren. Altijd mooier gevonden dan de opvolgers. Voor zover er volwaardige opvolgers kwamen.
Blijven zoeken naar een mooie T5 @Spits ! Hier in de wijk rijdt een witte met de spoilerkit rondom en dubbele uitlaat (betekende vroegah dat je dan heel hard kon ).
Blijven zoeken naar een mooie T5 @Spits ! Hier in de wijk rijdt een witte met de spoilerkit rondom en dubbele uitlaat (betekende vroegah dat je dan heel hard kon ).
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Berichten: 3332
- Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
- Locatie: Duitsland
- Motortype: A2 met motorombouw
V50T5?
Ik zie de oude tot 2010 geleverde 2.5 Turbo's en de 2.4 regelmatig worden aangeboden, ook automaten en dat is steeds leuker met die flipper schakeling er naast.
Wel erg veel grijze en zwarte.... een Paarse voor maar €5000,- gezien, en de belasting, minder als de ATL diesel per jaar!
De 1.8 en latere 1.6 is traag als.....dus slaan we lekker over.
Ik las dat de ATL weg ging wegens minder km en deze beide Volvo's een oudere 2.5 of de latere 2.4 met VAG blokken als basis?
Een ondergewaardeerde station.... met veel ruimte en stevige trekhaak, zonder is lastiger te vinden!
En als je ooit weer meer KM moest maken, dan is LPG inbouwen geen enkel probleem.
Alleen de aangeboden kleuren, zoveel saaie helaas.
Wel leuke leder of Suede gezien, en koop een complete!
Roesten doen ze nauwlijks, vooral op de sloperij bij schade wagens zwaar in de kreukels maar normale roest, zag geen zwakke plekken!
De oude 2.5 Turbo met 162 Kw lijkt me voor mijn ook wel leuk om erbij te hebben.... maar die had na ruim 600.000 km naast leuke prijs zoveel Patine....
Dat is wel een nog goed rijdende maar hoe lang nog!
Ik zie de oude tot 2010 geleverde 2.5 Turbo's en de 2.4 regelmatig worden aangeboden, ook automaten en dat is steeds leuker met die flipper schakeling er naast.
Wel erg veel grijze en zwarte.... een Paarse voor maar €5000,- gezien, en de belasting, minder als de ATL diesel per jaar!
De 1.8 en latere 1.6 is traag als.....dus slaan we lekker over.
Ik las dat de ATL weg ging wegens minder km en deze beide Volvo's een oudere 2.5 of de latere 2.4 met VAG blokken als basis?
Een ondergewaardeerde station.... met veel ruimte en stevige trekhaak, zonder is lastiger te vinden!
En als je ooit weer meer KM moest maken, dan is LPG inbouwen geen enkel probleem.
Alleen de aangeboden kleuren, zoveel saaie helaas.
Wel leuke leder of Suede gezien, en koop een complete!
Roesten doen ze nauwlijks, vooral op de sloperij bij schade wagens zwaar in de kreukels maar normale roest, zag geen zwakke plekken!
De oude 2.5 Turbo met 162 Kw lijkt me voor mijn ook wel leuk om erbij te hebben.... maar die had na ruim 600.000 km naast leuke prijs zoveel Patine....
Dat is wel een nog goed rijdende maar hoe lang nog!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- HansJan
- Moderator
- Berichten: 6174
- Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
- Locatie: Arnhem
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd, lang wachten is beloond. Op naar het nieuwe avontuur?!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spits
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 08 jun 2018, 12:39
- Locatie: Rotterdam
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Yes op naar een nieuw avontuur!
Bij deze ook bedankt voor alle nuttige info en kennis die ik heb opgedaan via dit forum. Het A2 tijdperk is hiermee voor mij afgesloten, de benzine versies kunnen mij niet bekoren.
Gelukkig heb ik ook een hele toffe A2 rijder ontmoet via dit forum, die ook nog 's in het bezit is van nen diezel, dus misschien mag ik 'm af en toe nog helpen bij reparaties en/of modificaties.....
Bij deze ook bedankt voor alle nuttige info en kennis die ik heb opgedaan via dit forum. Het A2 tijdperk is hiermee voor mij afgesloten, de benzine versies kunnen mij niet bekoren.
Gelukkig heb ik ook een hele toffe A2 rijder ontmoet via dit forum, die ook nog 's in het bezit is van nen diezel, dus misschien mag ik 'm af en toe nog helpen bij reparaties en/of modificaties.....
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.