Audi A2 1.4 project te koop

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Gebruikersavatar
rogolf1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2018, 20:27
Locatie: Heerlen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 jan 2023, 21:38 1 x

Na bijna 10 jaar trouwe dienst is het helaas tijd geworden om afscheid te nemen van mijn autootje.
Het betreft een blauwe audi a2 1.4 16v van het bouwjaar 2002 met een lichtgrijs interieur.
De auto heeft 222dkm gelopen
Distributieriem is vervangen bij 190dkm (op de motor staat vervangen bij 178dkm maar hij is later nog eens vervangen omdat er een reparatie aan de ??? Was en toen hebben ze meteen ook een nieuwe riem erop gezet.
Vorig jaar een nieuwe accu erin gezet waardoor hij weer start als een zonnetje.
De auto rijd verder zeer goed en kan met een beetje liefde zeker nog vele km maken.

Het beetje liefde heeft hij nodig want de motor lekt een beetje olie (waarschijnlijk zweet hij bij pakking carterpan en de keerringen)
Lampje motormanagement brand al 4 jaar (heb het een paar x na laten kijken en proberen te verhelpen,maar komt steeds weer terug.
Dit heeft verder geen invloed op de rijprestaties van de auto.
Verder hangt de hemel in de auto op sommige plaatsen los.
De auto zelf heeft wel zijn gebruikers sporen en op de bijrijders stoel zit een brandgat van de sigaretten aansteker (ongeluk van zoontje die wilde kijken of hij heet was geworden)
Ik zal proberen morgen wat foto's te maken en bij de advertentie erbij te zetten.
De auto staat in Hoensbroek (Zuid Limburg)
Vraagprijs is €899,- of een goed bod
Gebruikersavatar
advanced
Berichten: 482
Lid geworden op: 11 nov 2012, 13:38

19 jan 2023, 22:06 0 x

Jammer dat je je nu pas registreert (na 10 jaar A2 bezit) en als eerste post een advertentie zet

Hieronder zijn de forum regels (nee ik heb ze niet bedacht) maar wellicht heb je geluk de moderators hier zijn niet zo vlug en vergeving gezind waneer ze er zelf voordeel van hebben.

Onderstaande de regels zijn van kracht voor het plaatsen van een advertentie:
Je bent minstens een half jaar lid en hebt minstens 10 berichten geplaatst.
Een advertentie als 1e bijdrage wordt niet geaccepteerd, zal worden verwijderd en het levert je een permanente ban op.
Advertenties mogen alleen door particulieren geplaatst worden.
Geen advertenties van bedrijven of handelaren.
Advertenties zonder vermelding van een vraagprijs worden verwijderd.
Zorg voor een goede omschrijving van het aangebodene, compleet met foto's.
Vermeld de plaats waar het aangebodene kan worden opgehaald.
Advertenties waarop na 30 dagen geen reacties meer volgen worden door de moderator(s) gesloten.
Gebruikersavatar
rogolf1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2018, 20:27
Locatie: Heerlen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 jan 2023, 22:12 1 x

Ben wel al meerdere jaren lid van dit forum ;) :sweat: maar ik was idd niet echt actief hier bezig,maar las meer mee op de achtergrond
Gebruikersavatar
advanced
Berichten: 482
Lid geworden op: 11 nov 2012, 13:38

19 jan 2023, 22:14 1 x

rogolf1 schreef:
19 jan 2023, 22:12
Ben wel al meerdere jaren lid van dit forum ;) :sweat: maar ik was idd niet echt actief hier bezig,maar las meer mee op de achtergrond
inderdaad sinds januari 2018. Nog een paar mooie foto's bij je advertentie en succes met de verkoop. (jammer dat ie niet in de buurt staat van Amsterdam, dan was ik komen kijken)
Gebruikersavatar
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Berichten: 1135
Lid geworden op: 17 jan 2018, 08:57
Locatie: Almere
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 jan 2023, 12:56 4 x

Beste Forumleden,

Uiteraard houden de moderators alles goed in de gaten, ook het plaatsen van advertenties. Het is voornamelijk zaak om mensen met commerciële gedachten te weren op het forum. Aangezien we hier allemaal liefhebbers zijn is handig als men geen commerciële gedachten heeft eea na zorgvuldige overweging toch toe te staan. We weten allemaal dat er steeds minder A2's op de weg rijden, en wat is er dan mooier als er weer 1 van de sloop gered kan worden.

Wij hopen op jullie begrip hiervoor, nu weer ontopic.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Gebruikersavatar
rogolf1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2018, 20:27
Locatie: Heerlen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 jan 2023, 19:22 2 x

Helaas met de sneeuw nog geen kans om wat redelijke foto's te maken.
Zodra het weer het toelaat zal ik wat foto's maken van de auto.
(Moet ik wel zeggen dat als ik alle berichten hier lees mbt het opknappen van de a2 ik steeds meer begin te twijfelen om hem te verkopen.
Het blijft echt een fijne en goedkope auto om te rijden.)
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

22 jan 2023, 17:46 1 x

Ik zie nu al hogere prijzen voor goede en storingvrije.
Mijn persoonlijke verwachting is dat je over enkele jaren na enige herstel kosten een waardevast of duurder geworden A2 zult hebben als je ooit betaalde.

Kijk eens naar de VW Kevers, ooit vanaf f3995,- ja in Guldens, nu koop je voor €2000,- niet eens meer een sloopwrak dat compleet is.
De voordeligste zijn nu €5000,- en dat is vaak bagger zooi, of omgerekend f12.000,- dus 3* nieuwprijs!
Dak is beetje hetzelfde bolle, alleen 5 deuren en nog roestbestendiger.

Als je toch verkocht, vele hebben er nu al spijt van.
Alle andere dalen in waarde, de A2 niet... A3 of A4 dalen wel, A6 of A8 nog erger... dus die zijn jaloers op onze kleine niet echte Audi wat ze vaak riepen!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
rogolf1
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jan 2018, 20:27
Locatie: Heerlen
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

02 feb 2023, 19:16 1 x

Hij is verkocht,dus deze mag op slot :thumbmin:
Gesloten