Audi A2 1.4 BBY Pro Line van bekende illusionist?!
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Nee, dat niet, maar toevallig heeft de vorige eigenaar dezelfde naam
Van origine Duits, in 2015 naar Nederland getoverd en sinds 08-09-2023 van mijn ouders en nu helaas noodgedwongen alweer in de verkoop.
Wegens gezondheidsredenen mag mijn stiefvader niet meer rijden en mijn moeder heeft geen rijbewijs.
Het is heel verleidelijk om ‘m zelf te houden, maar 2 A2’tjes onderhouden wordt denk ik net iets teveel van het goede.
Wat kan ik over de auto vertellen?
Heel erg veel.
De auto is sinds 31-08-2015 in Nederland en heeft tot 2023 dezelfde eigenaar gehad die de auto liet onderhouden bij de A2 Dokter en ‘m in 2023 heeft ingeruild bij A2 Dokter voor een 1.6 FSI. (Ook leuk)
Er is in de afgelopen jaren niet bezuinigd op technisch onderhoud.
Het bijzondere is echter dat bijna alle documentatie is weggetoverd.
Dat wil zeggen, alle boekjes zitten er nog wel bij, maar het serviceboekje is maar zeer beperkt ingevuld.
Je kan er in ieder geval de klok op gelijk zetten dat bij normaal gebruik er normale slijtage optreed en dat dit alles grondig is aangepakt.
Een lijstje van wat mij bekend is vind je hieronder:
Subframe vervangen.
Schokbrekers voor vervangen.
Toplagers vervangen.
Koppelstangen vervangen.
Veren voor en achter vervangen.
Wagen uitgelijnd.
airco condensor, slangen en zelfs de airco pomp zijn vervangen.
Complete koppeling vervangen.
Lambdasensoren vervangen.
Kachelventilator vervangen.
Distributieriem vervangen op 14-11-2020.
Uitlaat mof vervangen.
Bekerhouder vervangen.
Nieuwe accu van BOSCH.
Nieuwe velours mattenset.
Linker koplamp gepolijst.
Waarschijnlijk nog heel veel meer vervangen.
Laatste grote onderhoudsbeurt 2023.
Nieuwe APK tot 18-04-2025.
Het betreft een Pro Line uitvoering en vroege BBY van 30-10-2002 met inmiddels 306.000 kilometer op de teller, maar dat merk je niet als je achter het stuur zit!
De auto heeft in Duitsland 1 eigenaar gehad en in Nederland in feite 2 eigenaren.
De auto heeft een korte tijd op privé naam gestaan van de A2 Dokter, daarom zijn er bij het RDW 3 eigenaren geregistreerd.
Wat zit er allemaal op aan opties?
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Aantal sleutels: 2
2 Handzenders (waarvan 1 kapot)
Comfort & Interieur
• Achterbank in delen neerklapbaar
• Afdek rollo
• Aluminium afwerking
• Audi Symphony 2 met Bose sound system
• Beige interieur
• Cruise Control
• Climatronic
• Dubbele bodem
• Elektrisch bedienbare ramen voor
• Hoofdsteunen voor en achter
• Lederen stuurwiel
• Opbergvakje middenconsole
• Satelliet bekleding
• Stuurbekrachtiging
• Stuur verstelbaar
• Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Exterieur
• Achterspoiler
• Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
• Buitentemperatuurmeter
• Centrale deurvergrendeling
• Mistlampen voor
Veiligheid
• Airbag(s) side voor
• Airbag bestuurder
• Airbag passagier
• Anti Blokkeer Systeem (ABS)
• Electronic Brake Distribution (EBD)
• Electronic Stability Program (ESP)
• Elektronisch sperdifferentieel (EDS)
• Getint warmtewerend glas
• Startblokkering
• Tractie Controle Systeem (TCS)
Deze Audi A2 rijdt en schakelt zoals je mag verwachten van een goed onderhouden Audi A2 en met het Bose Sound System weet je zeker dat jouw favoriete muziek goed tot zijn recht komt tijdens je autorit.
Door de dubbel din inbouw in het dashboard heb je ook de mogelijkheid om een kekke Audi Navigatie in te bouwen, hoewel dat niet noodzakelijk is, want zowel de CD als de cassette-speler doen het allebei nog!
Met de cruise control is het lekker cruisen op 4 Nexen N’Blue 185/55 R15 H82 all season banden, gemonteerd op 4 zogenoemde pepperpots velgen.
Het originele motorblok ligt er nog in en op mijn verzoek heb ik bij aankoop door de A2 Dokter een compressietest laten uitvoeren.
De waardes van alle vier de cilinders zijn als nieuw.
Natuurlijk is geen enkele auto perfect, zo ook deze A2 niet.
Vooral op cosmetisch oogpunt zijn er aan het exterieur diverse gebruikerssporen zichtbaar.
Het interieur is gezien de leeftijd en kilometerstand van de auto zeer netjes, hoewel deze net als het exterieur wel wat TLC verdient.
Met pijn in het hart, want het is echt een heel fijne auto, maar soms is het helaas niet anders.
Je bent altijd welkom voor een bezichtiging en proefrit.
Vraagprijs: € 2900,-
Te bezichtigen in: Driebergen-Rijsenburg
Van origine Duits, in 2015 naar Nederland getoverd en sinds 08-09-2023 van mijn ouders en nu helaas noodgedwongen alweer in de verkoop.
Wegens gezondheidsredenen mag mijn stiefvader niet meer rijden en mijn moeder heeft geen rijbewijs.
Het is heel verleidelijk om ‘m zelf te houden, maar 2 A2’tjes onderhouden wordt denk ik net iets teveel van het goede.
Wat kan ik over de auto vertellen?
Heel erg veel.
De auto is sinds 31-08-2015 in Nederland en heeft tot 2023 dezelfde eigenaar gehad die de auto liet onderhouden bij de A2 Dokter en ‘m in 2023 heeft ingeruild bij A2 Dokter voor een 1.6 FSI. (Ook leuk)
Er is in de afgelopen jaren niet bezuinigd op technisch onderhoud.
Het bijzondere is echter dat bijna alle documentatie is weggetoverd.
Dat wil zeggen, alle boekjes zitten er nog wel bij, maar het serviceboekje is maar zeer beperkt ingevuld.
Je kan er in ieder geval de klok op gelijk zetten dat bij normaal gebruik er normale slijtage optreed en dat dit alles grondig is aangepakt.
Een lijstje van wat mij bekend is vind je hieronder:
Subframe vervangen.
Schokbrekers voor vervangen.
Toplagers vervangen.
Koppelstangen vervangen.
Veren voor en achter vervangen.
Wagen uitgelijnd.
airco condensor, slangen en zelfs de airco pomp zijn vervangen.
Complete koppeling vervangen.
Lambdasensoren vervangen.
Kachelventilator vervangen.
Distributieriem vervangen op 14-11-2020.
Uitlaat mof vervangen.
Bekerhouder vervangen.
Nieuwe accu van BOSCH.
Nieuwe velours mattenset.
Linker koplamp gepolijst.
Waarschijnlijk nog heel veel meer vervangen.
Laatste grote onderhoudsbeurt 2023.
Nieuwe APK tot 18-04-2025.
Het betreft een Pro Line uitvoering en vroege BBY van 30-10-2002 met inmiddels 306.000 kilometer op de teller, maar dat merk je niet als je achter het stuur zit!
De auto heeft in Duitsland 1 eigenaar gehad en in Nederland in feite 2 eigenaren.
De auto heeft een korte tijd op privé naam gestaan van de A2 Dokter, daarom zijn er bij het RDW 3 eigenaren geregistreerd.
Wat zit er allemaal op aan opties?
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Aantal sleutels: 2
2 Handzenders (waarvan 1 kapot)
Comfort & Interieur
• Achterbank in delen neerklapbaar
• Afdek rollo
• Aluminium afwerking
• Audi Symphony 2 met Bose sound system
• Beige interieur
• Cruise Control
• Climatronic
• Dubbele bodem
• Elektrisch bedienbare ramen voor
• Hoofdsteunen voor en achter
• Lederen stuurwiel
• Opbergvakje middenconsole
• Satelliet bekleding
• Stuurbekrachtiging
• Stuur verstelbaar
• Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Exterieur
• Achterspoiler
• Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
• Buitentemperatuurmeter
• Centrale deurvergrendeling
• Mistlampen voor
Veiligheid
• Airbag(s) side voor
• Airbag bestuurder
• Airbag passagier
• Anti Blokkeer Systeem (ABS)
• Electronic Brake Distribution (EBD)
• Electronic Stability Program (ESP)
• Elektronisch sperdifferentieel (EDS)
• Getint warmtewerend glas
• Startblokkering
• Tractie Controle Systeem (TCS)
Deze Audi A2 rijdt en schakelt zoals je mag verwachten van een goed onderhouden Audi A2 en met het Bose Sound System weet je zeker dat jouw favoriete muziek goed tot zijn recht komt tijdens je autorit.
Door de dubbel din inbouw in het dashboard heb je ook de mogelijkheid om een kekke Audi Navigatie in te bouwen, hoewel dat niet noodzakelijk is, want zowel de CD als de cassette-speler doen het allebei nog!
Met de cruise control is het lekker cruisen op 4 Nexen N’Blue 185/55 R15 H82 all season banden, gemonteerd op 4 zogenoemde pepperpots velgen.
Het originele motorblok ligt er nog in en op mijn verzoek heb ik bij aankoop door de A2 Dokter een compressietest laten uitvoeren.
De waardes van alle vier de cilinders zijn als nieuw.
Natuurlijk is geen enkele auto perfect, zo ook deze A2 niet.
Vooral op cosmetisch oogpunt zijn er aan het exterieur diverse gebruikerssporen zichtbaar.
Het interieur is gezien de leeftijd en kilometerstand van de auto zeer netjes, hoewel deze net als het exterieur wel wat TLC verdient.
Met pijn in het hart, want het is echt een heel fijne auto, maar soms is het helaas niet anders.
Je bent altijd welkom voor een bezichtiging en proefrit.
Vraagprijs: € 2900,-
Te bezichtigen in: Driebergen-Rijsenburg
Laatst gewijzigd door TJT op 06 jul 2024, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.