Audi A2 2001 Zwart
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- gerspee
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Gewoon elke dag in gebruik en apk erop tot 3 juli 2025 . Geen nieuwe auto natuurlijk maar wel rondom nieuwe banden all wheather erop gezet . Startmotor gereviseerd . Distributie compleet gedaan incl waterpomp etc . Splinternieuwe ruitenwisser motor en mechaniek weer perfect gemaakt . Achterste uitlaatdemper nieuw erop voor de keuring . Km-stand 388.000 maar zit andere motor in dus valt ook weer mee dan . Ben tweede eigenaar . Zoek maar via kenteken op RDW site voor de rest .
Is van 2001 incl boekjes . Roesten doet die niet zoals je weet en verder de auto voor liefhebber alleen . Dus altijd handig als je wat handig ben met dit type Audi en lol in ziet .
Dus mag je bieden vanaf €1250 as is . Komen kijken is het beste en niets moet dus zie je er niks in even goede vrienden en komt er vanzelf wel weer een ander . En anders maar niet toch ?
Is van 2001 incl boekjes . Roesten doet die niet zoals je weet en verder de auto voor liefhebber alleen . Dus altijd handig als je wat handig ben met dit type Audi en lol in ziet .
Dus mag je bieden vanaf €1250 as is . Komen kijken is het beste en niets moet dus zie je er niks in even goede vrienden en komt er vanzelf wel weer een ander . En anders maar niet toch ?
- gerspee
Niemand belangstelling voor mijn A2 ? Is gewoon goed rijdende auto dus laat anders horen wat je ervoor zou willen bieden ?
- Bijlagen
-
- 2024_02_24_15_26_IMG_8435.JPG (1.8 MiB) 1037 keer bekeken
-
- Audi A2 clublid
Gewoon de moeite nemen om 6 tot 10 foto's te maken? Een auto bestaat uit meer dan 1 zijkant en een klokken winkel.
- gerspee
Vraag wel eerst een dealerschap aan en laat wel een folder drukken daarna . Zal wel de leeftijd zijn maar ik ga altijd kijken wat iets is in plaats van plaatjes kijken . En als dat teveel moeite kost ja dan zoek je er 1 met veel plaatjes en weet je nog net zo veel . Dus van mij mag het aanbod van het forum af 

- Lucske
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Tuurlijk joh Gerspee, laat iemand maar 10-200km brandstof verbruiken om een verroest ruitenwissersysteem, ranzige velgen en een kras op de zijkant te komen bekijken. En als het dan niet bevalt, of de binnenkant ziet er idem ‘gebruikssporen (on)vriendelijk’ uit, dan laat je dezelfde persoon weer omdraaien.
En dan ook nog gepikeerd reageren als mensen hier een vraagteken bij stellen…
En dan ook nog gepikeerd reageren als mensen hier een vraagteken bij stellen…
1.6 BAD | kastellrot
- gerspee
Niet gepikeerd maar om dromers zoals jij er niet bij te krijgen gebruik ik deze teksten en instellingen . Audi A2 is geen stukje goud maar gewoon een auto met zijn eigen gedrag en probleempjes wat de echte kenner herkent of niet . Dus best wel goeie auto maar niet voor niks uit de productie en alleen leuk al daarvoor . Maar als je koopt voor bling bling dan ja dan wil je alles zien zonder teveel moeite . En heb ik geen behoefte aan als ik mijn Audi A2 verkoop die me nu genoeg heeft gekost voor wat het is . Of niet natuurlijk
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik breek even in op deze discussie over de wijze waarop deze A2 te koop wordt aangeboden.
In de forumregels voor verkoop van auto's staan de voorwaarden vermeld voor het te koop aan bieden van auto's op het forum. Merk op dat dit een liefhebbersplatform is en GEEN Marktplaats. We verwachten van de verkoper dat deze moeite doet om zijn waar aan de leden aan te bieden. Dit sluit aan op de voorwaarde "Zorg voor een goede omschrijving van het aangebodene, compleet met foto's."
In lijn met deze voorwaarde is het dus geheel terecht dat forumleden vragen om meer info. Indien @gerspee van mening is dat dit geen toegevoegde waarde biedt, dan rest mij niets anders dan dit topic te sluiten. Dat sluit aan op het eerdere verzoek van 12:27 vandaag.
In de forumregels voor verkoop van auto's staan de voorwaarden vermeld voor het te koop aan bieden van auto's op het forum. Merk op dat dit een liefhebbersplatform is en GEEN Marktplaats. We verwachten van de verkoper dat deze moeite doet om zijn waar aan de leden aan te bieden. Dit sluit aan op de voorwaarde "Zorg voor een goede omschrijving van het aangebodene, compleet met foto's."
In lijn met deze voorwaarde is het dus geheel terecht dat forumleden vragen om meer info. Indien @gerspee van mening is dat dit geen toegevoegde waarde biedt, dan rest mij niets anders dan dit topic te sluiten. Dat sluit aan op het eerdere verzoek van 12:27 vandaag.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16