Uit de verkoop

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
mister

27 nov 2011, 15:57 0 x

Tijdelijk uit de verkoop

Kan een slotje op.
Romulus

27 nov 2011, 22:13 0 x

Jammer, Mister! Maar als ik je goed begrijp, kom je nog wel eens terug in de A2...

Succes met de verkoop, voor zo'n mooie moet een liefhebber te vinden zijn!
mister

02 dec 2011, 04:23 0 x

Ik kom zeker terug! Maar dan in de nieuwe model :D
Johan

05 dec 2011, 14:27 0 x

En dat duurt nog even, dus uit de verkoop?
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

05 dec 2011, 17:00 0 x

[quote="mister"]Ik kom zeker terug! Maar dan in de nieuwe model :D [/quote]

Dat wordt dan in 2014!!!!!!

Tot dan,

Theo
Romulus

05 dec 2011, 22:03 0 x

Hm, dat ging snel... contract toch verlengd, Staatsloterij gewonnen? Oh nee, ik weet het al: spijt :mrgreen:
mister

06 dec 2011, 02:49 0 x

Romulus weet je, je komt niet zomaar van een A2 af. Het is voor mij gewoon een hobby geworden. Zolang hij nog rendabel is om te rijden.

De reden van verkoop was dat ik niet meer lekker kon zitten zoals eerst. Voordat ik de auto naar de dealer voor reparatie aanbood. Na de reparatie zag ik dat ze de stoel hadden verzet. Daarna kreeg ik hem niet meer terug in zijn positie zoals hij eerst was voordat ik auto naar garage bracht.

Ik weet dat de stoelen van de A2 niet de beste zijn maar toch het voelde niet meer als eerst.

Wat ik ook deed, ik kreeg hem niet meer goed. En dat was mijn reden van verkoop.
Maar op een avond dacht ik, ik ga is ff proefzitten op de bijrijdersstoel. En voila probleem gevonden. De bestuurdersstoel was gewoon weggezakt. Dit zonder te merken omdat je dat gewoon gewend bent.

Maar hopelijk als ik mijn stoel binnen krijg (zie andere topic over ''weggezakte stoel'') ben ik weer zoals altijd een trotse eigenaar van een A2.

Wat betreft de nieuwe A2, dat zal voor mij denk ik ergens rond de 2020 zijn. (Dan is het pas voor mij betaalbaar.) Als deze tot die tijd niet roest blijf ik erin rijden tot die tijd...
j.hoeben1

06 dec 2011, 09:32 0 x

[quote="mister"]Romulus weet je, je komt niet zomaar van een A2 af. Het is voor mij gewoon een hobby geworden. Zolang hij nog rendabel is om te rijden.

De reden van verkoop was dat ik niet meer lekker kon zitten zoals eerst. Voordat ik de auto naar de dealer voor reparatie aanbood. Na de reparatie zag ik dat ze de stoel hadden verzet. Daarna kreeg ik hem niet meer terug in zijn positie zoals hij eerst was voordat ik auto naar garage bracht.

Ik weet dat de stoelen van de A2 niet de beste zijn maar toch het voelde niet meer als eerst.

Wat ik ook deed, ik kreeg hem niet meer goed. En dat was mijn reden van verkoop.
Maar op een avond dacht ik, ik ga is ff proefzitten op de bijrijdersstoel. En voila probleem gevonden. De bestuurdersstoel was gewoon weggezakt. Dit zonder te merken omdat je dat gewoon gewend bent.

Maar hopelijk als ik mijn stoel binnen krijg (zie andere topic over ''weggezakte stoel'') ben ik weer zoals altijd een trotse eigenaar van een A2.

Wat betreft de nieuwe A2, dat zal voor mij denk ik ergens rond de 2020 zijn. (Dan is het pas voor mij betaalbaar.) Als deze tot die tijd niet roest blijf ik erin rijden tot die tijd...[/quote]

Kijk, dan is het probleem toch opgelost. Dat ze dat bij de dealer niet hebben gezien of hebben gemerkt. Een punt is wel dat de stoel in de A2 minder is. Ik ben 1.91 lang met een heel slechte rug. Alleen in de laagste stand is de stoel goed voor mij en kan ik er probleemloos mee naar Italië rijden. Zet ik hem hoger kantelt de zitting ook naar voren en kan ik er heel moeilijk lang op zitten en is de zijdelingse steun slecht. In de laagste stand gaat het weer een stuk moeilijker met het in en uitstappen. Daar baal ik wel van maar neem het maar voor lief!

Gr. Sjors
Johan

06 dec 2011, 12:05 0 x

[quote="mister"].................Als deze tot die tijd niet roest blijf ik erin rijden tot die tijd...[/quote]

:?: Dan kan je nog wel even wat langer blijven rijden denk ik. Aluminium heeft de rare eigenschap dat het niet roest... :mrgreen:
EasyRider

06 dec 2011, 14:14 0 x

[quote="Johan"]Aluminium heeft de rare eigenschap dat het niet roest... :mrgreen:[/quote]

Aluminium kan ook roesten. Ik heb een A8 gehad die bij de raamstijlen begon te roesten :roll: :idea:
Gesloten