A2 lpg te koop

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
aarmarman
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

30 mar 2025, 16:09 0 x

Met pijn in het hart gaan we ons a2tje weg doen.
Laat ik eerlijk zijn. ik ben hem helemaal zat.
Hij geeft af en toe een storing in het abs systeem en dan gaan alle toeters en bellen aan.
heel toevallig gebeurt dit altijd als mijn vrouw er mee onderweg is. Nu is ook nog eens de apk verlopen dus ik heb snel iets anders van een vriend overgenomen geen a2 maar een Volvo V50.
Ik wil dus voor weinig van de a2 af in principe als onderdelen auto. loop of sloop. hoewel opknappen best goed te doen is. hij loopt op lpg dus supervoordelig. heef rond de 330000 gelopen maar de lpg is er pas bij 200000 ingebouwd motor loopt heel mooi.
meer weet ik er eigenlijk niet over te zeggen. ohja hij heeft bekerhouder achterin en nog wat snuisterijen. Ribbelgrille Vogels-LPG | | CC | Audi symphony | Hypercolor LED binnenverlichting | Bilstein B4 | 2e licht kofferbak | Verwarmde spiegels, | Komfortblinker | | Lordose |
wee eerst komt.
500 mag hij weg.
20210827_142012.jpg
20210827_142012.jpg (2.61 MiB) 533 keer bekeken
Vogels-LPG | Wählscheiben velgen | CC | Audi symphony | Hypercolor LED binnenverlichting | Bilstein B4 | 2e licht kofferbak | Verwarmde spiegels, | Komfortblinker | Nebelscheinwerfer | Lordose | Multibox
Plaats reactie