Te koop mijn A2 1.6FSI (Hij gaat toch weg).

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
pionok

26 sep 2012, 22:04 0 x

Met toch wel wat pijn in mijn hart ga ik mijn A2 verkopen.
Het is en blijft voor mij een speciaal autootje en als t financieel zou kunnen had ik 'm zeker gehouden. Maar er komt gezinsuitbreiding aan bij mij en daarom ga ik toch op zoek naar een ruimere auto.

Afbeelding

Afbeelding

Vraagprijs: € 6.250,-

Carrosserie: MPV(4 Stoelen)
Kilometerstand: 132.857 km
Bouwjaar 06/2002
Vermogen: 81 kW (110 pk)
Brandstof: Benzine
APK (keuring): 04/2013
Kleur: Zwart Metallic
Uitrusting: Stof Grijs
Bijzonderheden:
Deze audi A2 is in 2009 uit Duitsland geimporteerd.
De auto heeft zowel in Duitsland als in Nederland al zijn onderhoudsbeurten gehad (Onderhoudsboekje is netjes bijgehouden).
In juli dit jaar is de gehele Distributieset en waterpomp vervangen.
Tevens is de Dynamo volledig gereviseerd en een nieuwe accu geplaatst.
De auto is verder in prima staat.
Voor vragen kunt u mij altijd mailen.

Opties en accessoires
ABS
Airbag
Airbag passagier
Airconditioning
Centrale vergrendeling
Climate Control
Electronic Stability Program
Elektrische ramen
Radio/CD
Startonderbreker
Stuurbekrachtiging
Traction Control
Volledige onderhoudshistorie
Zij-airbags
Overige informatie:
Transmissie: Handgeschakeld
Aandrijving: voor
Versnellingen: 5
Cilinderinhoud: 1598 cm³
Cilinders: 4
Leeggewicht in kg: 970 kg
Brandstof: Benzine
Deuren: 5
Zitplaatsen: 4
Recent distributieriem vervangen
Pet

27 sep 2012, 21:16 0 x

Succes met de verkoop
pionok

23 okt 2012, 11:06 0 x

Ik kan het toch nog niet over mijn hart verkrijgen, dus de A2 blijft voorlopig nog. Mochten we "te weinig" ruimte hebben in de toekomst met de kleine dan gaat hij alsnog de verkoop in. Tot die tijd houden we hem en blijf ik hier nog actief op het forum.

gr. rene
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 okt 2012, 14:15 0 x

Met 1 kind is een A2 toch ruim zat? Of zie ik het verkeerd? Ik snap al die mensen niet, die tegenwoordig een halve tank in de vorm van een SUV voor de deur moeten hebben, omdat ze 2 kinderen hebben. Het lijkt vaak wel, of dat kinderen een "drogreden"is om een grotere auto aan te schaffen.
Drenthe

23 okt 2012, 14:25 0 x

Ik snap al die mensen niet, die tegenwoordig een halve tank in de vorm van een SUV voor de deur moeten hebben, omdat ze 2 kinderen hebben
+1
rolf
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 okt 2012, 14:28 0 x

[quote="Rinus"]Met 1 kind is een A2 toch ruim zat? Of zie ik het verkeerd? Ik snap al die mensen niet, die tegenwoordig een halve tank in de vorm van een SUV voor de deur moeten hebben, omdat ze 2 kinderen hebben. Het lijkt vaak wel, of dat kinderen een "drogreden"is om een grotere auto aan te schaffen.[/quote]

Ga maar eens een kinderwagen en aanverwanten achterin proppen, zit een A2'tje snel vol hoor als je het er al in gaat...........(denk het niet)
pionok

23 okt 2012, 14:38 0 x

je kan in een A2 best wel wat vervoeren. Maar om nou te zeggen, je stopt er even handig een kinderwagen in zonder de bank plat te moeten gooien, nee dat ben ik niet met je eens.
Buiten dit gaan wij meestal met de auto op vakantie en als ik dan zie wat je zoal mee moet nemen dan wordt een A2 wel wat krapjes.

Maar ja voorlopig gaan we het gewoon proberen en dan zien we het wel.
Verkopen kan altijd nog. En misschien verkopen we de corsa wel en houden we deze. We'll see
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 okt 2012, 15:50 0 x

Tegenwoordig zijn kinderwagens ook al zo groot. Het lijken wel halve maanwagentjes, waar het kleine grut in vervoerd wordt. Ja, en dan met 2 kids wordt misschien een A2 een beetje klein. Maar dat is dan niet qua zitruimte, maar eerder door de beperkte bagageruimte.
Audi_gekkie

23 okt 2012, 20:55 0 x

[quote="pionok"]je kan in een A2 best wel wat vervoeren. Maar om nou te zeggen, je stopt er even handig een kinderwagen in zonder de bank plat te moeten gooien, nee dat ben ik niet met je eens.
Buiten dit gaan wij meestal met de auto op vakantie en als ik dan zie wat je zoal mee moet nemen dan wordt een A2 wel wat krapjes.

Maar ja voorlopig gaan we het gewoon proberen en dan zien we het wel.
Verkopen kan altijd nog. En misschien verkopen we de corsa wel en houden we deze. We'll see[/quote]

Wij zijn met 2 kids ( 7 en 9 jaar) op vakantie geweest naar Frankrijk. We hadden dit keer niet de gebruikelijke krat boodschappen mee waardoor er zelfs nog iets ruimte over was.
Maar toegegeven met kinderwagen en vakantie dan kan het krap worden, hoewel je nog wel een deel van de achterbank kan wegklappen.

Hoe groter de auto hoe meer troep je meeneemt, waardoor het alsnog proppen wordt.

Verstandig besluit Pionok :lol:
rolf
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 okt 2012, 21:23 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Hoe groter de auto hoe meer troep je meeneemt, waardoor het alsnog proppen wordt.[/quote]

Dat is zeker waar............ :mrgreen:
Toen we uit NL naar huis gingen (2v+2k) zat de Passat 3C variant + 650L dakkoffer zodanig gevuld dat er echt nix meer bij kon.
Moet wel zeggen dat ik 2 dozen met 4x 16" 5-arm A2 velgen ook achterin had staan. (de ruimte in en om de velgen waren dan wel weer gevuld met van alles en nogwat :mrgreen: )
Nooit geweten dat er zoveel in past! :lol:
Gesloten