A2 1.4 TDI Colour Storm 5-persoons met OSS (VERKOCHT)

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
melandri

23 dec 2012, 14:32 0 x

Ik had het een een tijdje geleden al min of meer aangekondigd: mijn vrouw heeft een leaseauto en haar proeftijd zit er ook op....en met maar 1 garageplek en geen mogelijkheid tot extra vergunning moet onze A2 na korte tijd het veld ruimen. Ik baal er van, heb er lang naar moeten zoeken en het is echt een heel mooi onderhouden exemplaar....maar nu staat 'ie in de garage van een ander en kan er alleen op aanvraag in- en uitrijden. En we hebben geen 2e auto nodig.

Het gaat dus om een A2 1.4 TDI Color.storm met 5 zitplaatsen, OSS, parkdistance achter, bj. 2003, modeljaar 2004 (Euro 4, distributieriem moet volgens boekje bij 120.000 vervangen worden, is al gedaan bij 115.000) en nu 127.000 op de teller. Ik ken de vorige eigenaresse en weet dat dit ook echte kilometers zijn, als ik twijfel koop ik zoiets ook niet.

Ik heb overwogen hem ergens voor langere tijd te stallen maar besloten dat niet te doen. Ik ben zelf altijd wat terughoudend met mensen die een auto importeren en hem na een paar maanden "wegens leaseauto" weer verkopen, maar bij ons is het gewoon zoals het is. Ik ben een liefhebber en handel niet in auto's. Ik wil (nog) geen Marktplaats volk, of mensen die er puur op uit zijn om iets te vinden wat net niet helemaal perfect is over de vloer. Dus eerst maar even 'onder ons'. En ja...de tijd zit tegen, er wordt niets verkocht...maar we moeten toch iets doen. Gebeurt er niets kan 'ie altijd bij familie elders gestald worden en proberen we het later. Voor vragen, foto's...stuur gerust een berichtje. Kenteken: 12-ZGD-3.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 6970000000
mister

23 dec 2012, 18:34 0 x

Waarom verberg je je kenteken? Dat vraagt al om vraagtekens! Niet dat ik je verkoop wil dwarszitten. Maar neem dit als een tip.

Ik heb wellicht wel interesse, alleen dan zit ik weer met mijn A2. Mijne is een 1.4 benzine uit 2001.

Als je wilt inruilen hoor ik het graag...
melandri

24 dec 2012, 12:18 0 x

Sorry, heb ik gedaan omdat....weet t eigenlijk niet eens, zie het wel vaker dus vandaar, maar heb hem toegevoegd aan de tekst.

Inruilen kan dus niet vanwege plaatsgebrek en omdat we al een auto hebben. Eentje is genoeg. Anders had ik deze gehouden.
Gesloten