Te koop: Zeer mooie A2 met relatief weinig kilometers
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Bij deze bied ik mijn A2 te koop aan.
Kenmerken:
uitvoering: 1.4 benzine
bouwjaar: 2001 (31-05)
kleur: Pine greene (metallic)
KM-stand: 97.800 km
intereur: licht grijs
Opties:
cruise control
radio cd speler
electrisch bedienbare ramen voor
clima control
centrale deurvergrendeling (afstandbediening)
dubbele laadbodem achterin
electrisch verstelbare buitenspiegels
nieuwe gril (geribt), oude nog aanwezig
Extra:
Set winterbanden op lichtmetalen velgen (extra velgen)
reservewiel (thuiskomertje)
fietstrekhaak (origineel Audi)
Algemene informatie:
De A2 verkeerd zowel technisch als opties in een uitstekende staat. Geen beschadigingen aan de lak en carrosserie en geen technische problemen. Er is nooit in gerookt
Kilometerstand is aantoonbaar middels NAP (april 2009) van datum aankoop en daarbij alle APK certificaten tot heden met kilometerstanden.
Distributie is op km-stand 54769 ( 17-03-2008) vervangen (rekening nog aanwezig). Dit heeft de vorige eigenaar toen laten doen aangezien er weinig kilometers mee waren gereden maar de auto inmiddels wel 7 jaar oud was.
De prijs is: € 5100,-
Auto staat ook op autoscout24.nl dus voor foto's daar even kijken.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
Theo
Kenmerken:
uitvoering: 1.4 benzine
bouwjaar: 2001 (31-05)
kleur: Pine greene (metallic)
KM-stand: 97.800 km
intereur: licht grijs
Opties:
cruise control
radio cd speler
electrisch bedienbare ramen voor
clima control
centrale deurvergrendeling (afstandbediening)
dubbele laadbodem achterin
electrisch verstelbare buitenspiegels
nieuwe gril (geribt), oude nog aanwezig
Extra:
Set winterbanden op lichtmetalen velgen (extra velgen)
reservewiel (thuiskomertje)
fietstrekhaak (origineel Audi)
Algemene informatie:
De A2 verkeerd zowel technisch als opties in een uitstekende staat. Geen beschadigingen aan de lak en carrosserie en geen technische problemen. Er is nooit in gerookt
Kilometerstand is aantoonbaar middels NAP (april 2009) van datum aankoop en daarbij alle APK certificaten tot heden met kilometerstanden.
Distributie is op km-stand 54769 ( 17-03-2008) vervangen (rekening nog aanwezig). Dit heeft de vorige eigenaar toen laten doen aangezien er weinig kilometers mee waren gereden maar de auto inmiddels wel 7 jaar oud was.
De prijs is: € 5100,-
Auto staat ook op autoscout24.nl dus voor foto's daar even kijken.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st
Theo
Zo komen er weer nieuwe leden, die net hun A2 hebben gekocht en zo zijn er leden die hun A2 hebben verkocht of te koop hebben gezet. That's life!
Theo bezoek het forum zo nu en dan eens! Er zijn er een aantal die geen A2 meer bezitten, maar toch het forum blijven bezoeken en nieuwe en bestaande A2 bezitters met raad en daad bij staan.
Er wordt hier (om en met elkaar) gelachen en technische weetjes uitgewisseld, dit is de kracht van ons A2 forum!
Theo bezoek het forum zo nu en dan eens! Er zijn er een aantal die geen A2 meer bezitten, maar toch het forum blijven bezoeken en nieuwe en bestaande A2 bezitters met raad en daad bij staan.
Er wordt hier (om en met elkaar) gelachen en technische weetjes uitgewisseld, dit is de kracht van ons A2 forum!
" Alleen wrijving geeft glans"
- Thck
Hallo,Drenthe schreef:Wat nu Theo? Ben je van je geloof afgestapt?
Nee , ik ben niet van mijn geloof afgevallen want ik vind het nog steeds een heel fijne en aparte auto. Punt is echter dat ik nog maar heel weinig kilometers rijd en dat dan ook nog over twee auto's verdeel (heb de A4 ook nog)
Ik heb er heel lang over nagedacht welke ik nou de deur uit zou doen, maar uiteindelijk is de keuze op de A2 gevallen mede ook omdat de A4 een stuk jonger is en ook een fijnere auto is om mee op wat langere vakanties te gaan.
Neemt niet weg dat ik het met de nodige pijn in mijn hart doe.
Ik bezoek nog heel regelmatig het forum en zal dat ook blijven doen, maar om voor mij moverende (vind ik een mooi woord) redenen reageer ik niet meer rechtstreeks maar via een PBtje indien ik daar behoefte aan heb.Advanced schreef:Theo bezoek het forum zo nu en dan eens! Er zijn er een aantal die geen A2 meer bezitten, maar toch het forum blijven bezoeken en nieuwe en bestaande A2 bezitters met raad en daad bij staan.
De A2 is bovendien nog niet verkocht, dus voorlopig doe ik het er nog steeds mee, maar dat ik (wederom) spijt ga krijgen dat weet ik nu al, maar soms moet je nu eenmaal vervelende beslissingen nemen.
groet,
Theo
- Audi_gekkie
Jammer!
Theo, succes met de verkoop!
Trouwens nette prijs die je vraagt.
Theo, succes met de verkoop!
Trouwens nette prijs die je vraagt.
- Thck
Bij deze kan ik mededelen dat de A2 vandaag verkocht is aan een echte liefhebber.
Ik heb hem uitgezwaaid en een traantje weggepinkt (stiekum dan)
De koper had ook al op dit forum rondgekeken en mogelijk zal hij eerdaags misschien lid worden.
Theo
Ik heb hem uitgezwaaid en een traantje weggepinkt (stiekum dan)
De koper had ook al op dit forum rondgekeken en mogelijk zal hij eerdaags misschien lid worden.
Theo
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi dat de auto aan een liefhebber is verkocht.
Dan wordt er in ieder geval goed voor de A2 gezorgd.
Niet teveel uien schillen, daar gaan de oogjes van prikken, Theo.
Blijf in ieder geval op het forum, wellicht bedenk je jezelf nog weer ...
mvg Peter_Audi_A2
Dan wordt er in ieder geval goed voor de A2 gezorgd.
Niet teveel uien schillen, daar gaan de oogjes van prikken, Theo.
Blijf in ieder geval op het forum, wellicht bedenk je jezelf nog weer ...
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
Snel verkocht Theo!
Ik hoop niet dat je te veel spijt krijgt.
Het zou mooi zijn dat de nieuwe eigenaar zich hier meldt.
Ik hoop niet dat je te veel spijt krijgt.
Het zou mooi zijn dat de nieuwe eigenaar zich hier meldt.