Een erg nette zilveren Audi A2 1.4 uit 2001, huidige km stand 160.231.
APK tot 30-05-2014. Inclusief nationale autopas.
Een NL auto (99-GL-PK), waarvan ik de 3de eigenaar ben. Echt een keurige auto, zonder krassen/deuken.
Aantoonbaar Audi dealer onderhouden, onderhoudsboekje/facturen aanwezig.
Distributieriem/spanrol/multiriem is bij 155.271 km vervangen. De volgende onderhoudsbeurt is over 16800km.
Strak exterieur en het interieur ziet er eveneens zeer fraai uit, tiptoetsen zijn als nieuw.
Mooie 16 inch velgen met nieuwe Bridgestone Potenza 195/45/16, zonder stoeprandschade.
Aan de voorzijde nieuwe remschijven/blokken. Electrische ramen voor. JVC radio.
Ik zal niet alle standaard opties opnoemen, die zullen wel bekend zijn.
Ik kan op verzoek extra foto's mailen.
Vraagprijs is €4450.
Verkocht! TE KOOP Audi A2 1.4 '01 Zeer nette staat.
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Even iets minder cru
Dag Wirken,
Leuke auto. Ziet er nog goed uit.
Succes met de verkoop. Veel forummers hier hebben natuurlijk al een A2, maar je weet nooit.
We vinden het leuk als je je ook nog even voorstelt in het voorstel-topic.
Groet.

Dag Wirken,
Leuke auto. Ziet er nog goed uit.
Succes met de verkoop. Veel forummers hier hebben natuurlijk al een A2, maar je weet nooit.
We vinden het leuk als je je ook nog even voorstelt in het voorstel-topic.
Groet.
Voorgesteld, sorry. Bezocht het forum al regelmatig als bezoeker, dus het voelde vertrouwd, maar sinds kort pas geregistreerd.
Ik heb deze 1.4 gekocht in een opwelling, de auto verkeerd in een zo'n goede staat en ik zwichtte ervoor.
Ik wilde zo graag een A2, daarom kocht ik deze. Ik heb altijd een automaat gereden, en gaf schakelen een kans, maar nee, daar wil ik niet aan wennen, dat weet ik al na een week. Ik wil een A2 1.2 tdi, maar deze is momenteel niet haalbaar.
Voorlopig zal ik dan in een andere auto met automaat rijden, totdat een 1.2 tdi wel haalbaar is.
Ik heb al regelmatig contact gehad met een A2 kenner Jan Eenink, dus die 1.2 tdi komt er ooit! Als ik ze maar niet in waarde blijven stijgen, dan duurt het nog langer. Groet, Tim
Ik heb deze 1.4 gekocht in een opwelling, de auto verkeerd in een zo'n goede staat en ik zwichtte ervoor.
Ik wilde zo graag een A2, daarom kocht ik deze. Ik heb altijd een automaat gereden, en gaf schakelen een kans, maar nee, daar wil ik niet aan wennen, dat weet ik al na een week. Ik wil een A2 1.2 tdi, maar deze is momenteel niet haalbaar.
Voorlopig zal ik dan in een andere auto met automaat rijden, totdat een 1.2 tdi wel haalbaar is.
Ik heb al regelmatig contact gehad met een A2 kenner Jan Eenink, dus die 1.2 tdi komt er ooit! Als ik ze maar niet in waarde blijven stijgen, dan duurt het nog langer. Groet, Tim