Collectors item: origineel reservewiel A2 VERKOCHT.
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wegens overcompleet, nooit gebruikt origineel reservewiel "Notrad"
kompleet, dus met bevestigingsmateriaal.
Past op alle A2,s behalve de 1.2 diesel.
Vaste prijs €85,00
Wordt niet opgestuurd !!
kompleet, dus met bevestigingsmateriaal.
Past op alle A2,s behalve de 1.2 diesel.
Vaste prijs €85,00
Wordt niet opgestuurd !!
- Audi_gekkie
[quote="advanced"]wordt deze in of onder de A2 gemonteerd?[/quote]
Ik gebruik 'm als stuur. :lol:
Ik gebruik 'm als stuur. :lol:
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De beugel wordt gemonteerd over de accu, het wiel ligt dan gewoon op de vloer, door een gaatje te boren in de klep die boven de accu zit kun je hem vastschroeven, het wijst zich eigenlijk vanzelf, ideaal voor A2,s met
dubbele laadbodem
dubbele laadbodem
[quote="Audi-gekkie"][quote="advanced"]wordt deze in of onder de A2 gemonteerd?[/quote]
Ik gebruik 'm als stuur. :lol:[/quote]
heel grappig audigekkie!
Was een serieuze vraag, omdat bijvoorbeeld bij een peugeot 206 het reserve wiel onder de auto zat. Ik kende alleen de opblaasbare optie. Kennelijk weet jij wel alles, zal dan ook niet meer op jouw vragen reageren.
@chipsoer: succes met de verkoop, ik gebruik de dubbele bodem
Ik gebruik 'm als stuur. :lol:[/quote]
heel grappig audigekkie!
Was een serieuze vraag, omdat bijvoorbeeld bij een peugeot 206 het reserve wiel onder de auto zat. Ik kende alleen de opblaasbare optie. Kennelijk weet jij wel alles, zal dan ook niet meer op jouw vragen reageren.
@chipsoer: succes met de verkoop, ik gebruik de dubbele bodem
" Alleen wrijving geeft glans"
Wat chipsoer aanbiedt is ook de opblaasbare versie. Je hebt een dubbele bodem dus dit past in je A2.
Ik vind wel dat je geirriteerd reageert op een komische opmerking van audigekkie. Zijn antwoord "typeert" jouw vraag: "wordt deze in of onder de A2 gemonteerd? ".
Kijk eens onder de A2 en je vind het antwoord.
groet, ruud
Ik vind wel dat je geirriteerd reageert op een komische opmerking van audigekkie. Zijn antwoord "typeert" jouw vraag: "wordt deze in of onder de A2 gemonteerd? ".
Kijk eens onder de A2 en je vind het antwoord.
groet, ruud
- bikemaster
idd is een koopje 85 euro, ik heb dezelfde in de kofferbak liggen, in de velg kun je weer spullen opruimen, oa startkabels, sleepkabel, veiligheidsvest et et (kun je een ander eens van dienst zijn :lol: )