1,2 tdi te koop
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Het zal er denk ik toch van moeten komen, mijn spaardiesel gaat eruit. We hebben ook nog een benzine uitvoering ook en die houden we. Wegens zeer recente wijziging werk heb ik hem niet meer nodig. (nee niet voor de belastingvrijstelling, hij blijft toch erg zuinig en lekker rijden) 221000 km en alles werkt naar behoren. Geen problemen met de belangrijke delen, heb ik allemaal al gehad en opgelost. zoals nieuwe koppeling, versnellingsbak. Goed onderhouden. Kleur is donkergroen met de welbekende bruinige gloed. licht interieur. Auto is in hele nette staat maar niet perfect. geen deuken. Automatische airco, audi concert, cruise control (marja) verwarmde buitenspiegels. Ik heb hem inmiddels 3 jaar en nooit spijt gehad ondanks het "extra onderhoud". Ik heb zo snel geen fotos die ik hier kan plaatsen maar bij interesse kan ik ze maken en whatts app-en. Ik denk aan eur 5000,00 maar laat maar weten of dit reeel is. Auto staat nog niet op marktplaats, eerst ff kijken of hier animo is. evt ook bereikbaar op 06 426 33405
- duitse degelijkheid
Hallo Bart.....zit er stuurbekrachtiging op ?
Gr. Ton.
Gr. Ton.
Hallo Bart,
Ben al langer op zoek naar een 1.4 benz. Met open sky.
Evt een 3L wie goed is en waar de zwakke onderdelen al vervangen zijn kan ook.
De automaat bevalt mij wel,vandaar, en Als je er niet te veel voor hebben wil natuurlijk.
Belangrijkste is dat de auto goed is.
Groet Cooper
Ben al langer op zoek naar een 1.4 benz. Met open sky.
Evt een 3L wie goed is en waar de zwakke onderdelen al vervangen zijn kan ook.
De automaat bevalt mij wel,vandaar, en Als je er niet te veel voor hebben wil natuurlijk.
Belangrijkste is dat de auto goed is.
Groet Cooper
Stuurbekrachtiging zit er op, ze zijn inderdaad er ook zonder...FF niet aan gedacht. @ Cooper Auto is probleemloos maar het is wel even anders dan een 1.4 benzine en open sky zit hier in ieder geval niet op. Ramen kunnen wel open. Elektrisch ook nog maar dan alleen maar weer aan de voorkant 

Nou, erg veel vraag is er niet :lol: Er zit ook nog FIS op, audi concert, dubbele bodem...en set winterbanden op stalen lupovelgen (althans, die wil ik morgen gaan monteren.....Vandaag ook nog een beurtje laten geven natuurlijk incl basisinstellingen. Heb ik al iemand overtuigd? anders moet ik hem dadelijk nog echt op MP gaan zetten en daar heb ik helemaal geen zin in :mrgreen:
Groeten,
Bart
Groeten,
Bart
- ArjenE
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het zal er denk ik toch van moeten komen, mijn spaardiesel gaat eruit.
We hebben ook nog een benzine uitvoering ook en die houden we.
Wegens zeer recente wijziging werk heb ik hem niet meer nodig. (nee niet voor de belastingvrijstelling, hij blijft toch erg zuinig en lekker rijden) 221000 km en alles werkt naar behoren.
Geen problemen met de belangrijke delen, heb ik allemaal al gehad en opgelost.
zoals nieuwe koppeling, versnellingsbak. Goed onderhouden.
Kleur is donkergroen met de welbekende bruinige gloed.
licht interieur.
Auto is in hele nette staat maar niet perfect, geen deuken.
Automatische airco, audi concert, cruise control (marja) verwarmde buitenspiegels.
Ik heb hem inmiddels 3 jaar en nooit spijt gehad ondanks het "extra onderhoud".
Ik heb zo snel geen fotos die ik hier kan plaatsen maar bij interesse kan ik ze maken en whatts app-en.
Ik denk aan eur 5000,00 maar laat maar weten of dit reeel is.
Auto staat nog niet op marktplaats, eerst ff kijken of hier animo is.
evt ook bereikbaar op 06 426 33405
Zo, nu is het tenminste een beetje te lezen, is je Enter knop kapot? :lol:
We hebben ook nog een benzine uitvoering ook en die houden we.
Wegens zeer recente wijziging werk heb ik hem niet meer nodig. (nee niet voor de belastingvrijstelling, hij blijft toch erg zuinig en lekker rijden) 221000 km en alles werkt naar behoren.
Geen problemen met de belangrijke delen, heb ik allemaal al gehad en opgelost.
zoals nieuwe koppeling, versnellingsbak. Goed onderhouden.
Kleur is donkergroen met de welbekende bruinige gloed.
licht interieur.
Auto is in hele nette staat maar niet perfect, geen deuken.
Automatische airco, audi concert, cruise control (marja) verwarmde buitenspiegels.
Ik heb hem inmiddels 3 jaar en nooit spijt gehad ondanks het "extra onderhoud".
Ik heb zo snel geen fotos die ik hier kan plaatsen maar bij interesse kan ik ze maken en whatts app-en.
Ik denk aan eur 5000,00 maar laat maar weten of dit reeel is.
Auto staat nog niet op marktplaats, eerst ff kijken of hier animo is.
evt ook bereikbaar op 06 426 33405
Zo, nu is het tenminste een beetje te lezen, is je Enter knop kapot? :lol:
Beste,
Is uw auto nog te koop? Ik ben op zoek naar een nette A2 3L. U kunt mij contacten via <!-- e -->[url=mailto:b.studer@live.nl]b.studer@live.nl[/url]<!-- e -->
Bij voorbaat dank.
Is uw auto nog te koop? Ik ben op zoek naar een nette A2 3L. U kunt mij contacten via <!-- e -->[url=mailto:b.studer@live.nl]b.studer@live.nl[/url]<!-- e -->
Bij voorbaat dank.