Te koop: Audi A2 1.2 TDI 3L
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Beste forumleden,
Bij deze bied ik mijn Audi A2 te koop aan.
Het betreft een A2 uit 2001, zilver metallic met 172000 kilometer op de teller met een licht grijze bekleding van de stoelen en deurbekleding, met alle papieren en originele boekjes, met mooie opties, zoals climatronic, stuurbekrachting, centrale deurvergrendeling met afstandbediening in sleutels, stoelverwarming en Audi audio installatie met 8 actieve luidsprekers, origineel Audi telefoonvoorbereiding en verlichte make-up spiegels. Zoals jullie weten is de auto zeer zuinig in verbruik.
Bij de auto zitten 4 winterbanden en uiteraard de orginele wieldoppen!!
Bied de auto te koop aan, want wij willen graag overstappen naar een schakelauto. Mijn zoon is met zijn rijbewijs bezig en om te beginnen in een automaat vinden wij geen goed idee.
Onze vraagprijs is €6000,-. De auto staat op dit moment alleen op dit forum te koop, want ik heb veel aan jullie kennis en verhalen gehad, dus vind dat als hier iemand geinteresseerd is hij als eerste de keus mag hebben!!!!
Hoor jullie reactie graag. Gr. Martin.
Bij deze bied ik mijn Audi A2 te koop aan.
Het betreft een A2 uit 2001, zilver metallic met 172000 kilometer op de teller met een licht grijze bekleding van de stoelen en deurbekleding, met alle papieren en originele boekjes, met mooie opties, zoals climatronic, stuurbekrachting, centrale deurvergrendeling met afstandbediening in sleutels, stoelverwarming en Audi audio installatie met 8 actieve luidsprekers, origineel Audi telefoonvoorbereiding en verlichte make-up spiegels. Zoals jullie weten is de auto zeer zuinig in verbruik.
Bij de auto zitten 4 winterbanden en uiteraard de orginele wieldoppen!!
Bied de auto te koop aan, want wij willen graag overstappen naar een schakelauto. Mijn zoon is met zijn rijbewijs bezig en om te beginnen in een automaat vinden wij geen goed idee.
Onze vraagprijs is €6000,-. De auto staat op dit moment alleen op dit forum te koop, want ik heb veel aan jullie kennis en verhalen gehad, dus vind dat als hier iemand geinteresseerd is hij als eerste de keus mag hebben!!!!
Hoor jullie reactie graag. Gr. Martin.
[quote="pocoloco"][quote="Johan 3L"]Je vraagt om een reactie.
Wat dacht je van een marktconforme vraagprijs?[/quote]
ik zie duidelijk een vraagprijs Johan :geek:[/quote]
Ik zie ook heel duidelijk die vraagprijs.
En jij hebt niet goed gelezen.
En jij hebt niet goed gelezen.
[quote="Johan 3L"][quote="pocoloco"][quote="Johan 3L"]Je vraagt om een reactie.
En jij hebt niet goed gelezen.[/quote]
hij mag vragen wat hij wil toch??
En jij hebt niet goed gelezen.[/quote]
hij mag vragen wat hij wil toch??
Het is ook een vraagprijs jongens! En ik vind dat ook moeilijk, beken ik eerlijk! Uiteraard is het onderhandelbaar! Hoef echte de hoofdprijs niet, maar geef 'm ook niet weg.
Op marktplaats gekeken en dan zit ik volgens mij met de kilometers en de vraagprijs nog geeneens zo gek! Maar een bod is altijd welkom!!
Op marktplaats gekeken en dan zit ik volgens mij met de kilometers en de vraagprijs nog geeneens zo gek! Maar een bod is altijd welkom!!
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Denk dat je zoon er wel blij van het brandstof verbruik wordt.............die is zeer aangenaam als je 18 bent en gaat autorijden.
( Of zoonlief vindt het een spuuglelijk model.......... :lol: )