Mede forummers,
Zoals wellicht bekend ben ik het blije bezit van, onder meer, een gele A2 1.4 CS. Daarnaast heb ik nog wat ander vervoer (ik ben een hebbert, maar verzamelaar klinkt aardiger).
Hoewel ik liever geen auto's weg doe, wil ik toch bekijken of er belangstelling is voor de 'gele'.
De auto is van mei 2005 en geleverd door Auto Muntstad in Utrecht. Ja, het is een ori Nederlander. Af fabriek is ie voorzien van de 17" RS velgen, mistlampen, Audi Concert met 8 luidsprekers, cruise control, de geel/zwarte bekleding en last but not least, een uitstekend werkend Open Sky System.
De auto is altijd keurig onderhouden en heeft in 2011, bij 77.020 km, een nieuwe distributieriem gekregen. In januari 2014 heeft ie bij 91.685 km de laatste beurt gehad bij de Audi dealer in Nieuwegein. Daarbij zijn olie(filter), bougies, luchtfilters (ook interieur) en de remvloeistof vervangen.
De auto heeft intussen 98.200 km gelopen en ziet er, al zeg ik het zelf, spottless uit. In het voorjaar heeft ie twee nieuwe voorbandjes gekregen.
De vraagprijs is € 8.000,00. Da's fors, maar een nettere en beter onderhouden auto is er imho niet te vinden. Zeker geen origineel Nederlandse auto van het laatste bouwjaar.
Ik heb nog geen 'verkoop' foto's gemaakt, vandaar een kiekje uit het familie-album :mrgreen:
Interessepeiling
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Errug mooie auto!
Misano rode CS FSI, eind 2003, (dood) panoramadak, alu trekhaak, PDC, verw. rode stoelbekleding, 16" velgen, facelift serviceklep, Pro-Boost ecu upgrade
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het is dat wij 10 maanden geleden eentje vonden die nagenoeg helemaal aan onze wensen voldeed ... Helaas bleek het OSS in combinatie met de CS én benzinemotor erg schaars en hebben we er maar eentje zonder genomen. ;-)
Wie weet heeft @Aad interesse!
Wie weet heeft @Aad interesse!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Zeldzaam mooi!
Vraagprijs vind ik niet overdreven.
Succes met de verkoop.
Vraagprijs vind ik niet overdreven.
Succes met de verkoop.
Op zich een mooi exemplaar, maar ik zie me zelf (stoere man) :lol: echt niet in een banaan rijden, en de auto is boven mijn budget is toch een hoop geld. Er is vast een leuke tuttel dame( pas op wat je zegt :x ) die in deze technische mooie A2 wil rijden. :mrgreen:
- A2again
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ach, wanneer je zo stoer bent als ik dan heb je geen auto meer nodig die je status bevestigd ;-)
1.6 FSI | Avussilber | S-Line | 2003 | PDC - OSS leder - Bose - Navi - stoelverw. - EGR | 164.000 km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
Lancia Delta HF LS | 1994 | zwart met. | 110.000km
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Aad"]Op zich een mooi exemplaar, maar ik zie me zelf (stoere man) :lol: echt niet in een banaan rijden, en de auto is boven mijn budget is toch een hoop geld. Er is vast een leuke tuttel dame( pas op wat je zegt :x ) die in deze technische mooie A2 wil rijden. :mrgreen:[/quote]
Dat verklaart waarom tutteldames altijd in het gezelschap zijn van stoere kerels :lol:
Dat verklaart waarom tutteldames altijd in het gezelschap zijn van stoere kerels :lol:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16