ik vraag dan ook aan jullie wat ik zou kunnen vragen voor mijn A2.Het is een basismodel met als extras :-metallic perl-een fabrieksalarm-dubbele bodem-rubber audi matten bijna nieuw-afdekrollo-thuisbrenger reservewiel met compressor.-VDO dayton naviradio
De reden dat ik hem kocht waren niet de opties, maar eerder de kleur en de bekleding was als nieuw en het feit dat het een dealeronderhouden NL auto was van eerste eigenaresse.De auto heeft altijd binnen in een parkeergarage gestaan bij de 1e eigenaar.
Het liefst verkoop ik hemzoals hij er nu bijstaat, maar er is ook nog een optie om hem 'helemaal kaal te strippen' ; d.w.z. de stalen velgen terug te zetten, het reservewiel eruit te halen+compressor en de rubber matten eruit en de stoffen terug, en evt. de rollo eruit.
WAt zou ik kunnen vragen zoals ie er nu bijstaat ?enWat zou ik kunnen vragen voor:- de telefoonvelgen los (4 stuks dunlop sportbluresponse nieuw, velgen zijn best netjes), - De rubber matten set voor + achter, als nieuw- de ongebruikte thuisbrenger met compressor-evt. de platin grijze afdekrollo
en Wat zou ik kunnen vragen voor de 'gestripte' A2 met stalen velgen, zonder thuisbrenger, met de stoffen matten , en evt. zonder de rollo.
hij is van 4-2001, 183.000 km, heeft in juli-14 nog grote beurt gehad, en in februari-14 is bij 175k de D.riemset (SKF) en waterpomp vervangen. complete historie,boekjes en rekeningen erbij. ik ben 2e eigenaar.
Helaas heeft de auto heeft links achter het achterwiel wat krassen en vegen op de bumper, maar in het algemeen krijg ik altijd best wel complimenten hoe de auto eruitziet; de leeftijd is hem iig totaal niet aan te zien. Een keertje door de wastraat en hij ziet uit alsof ie een polijstbeurt van 125 euro heeft gehad.
Hier wat fotos: